viernes, 20 de febrero de 2009

La CSI ocupa la Direición Xeneral de Trabayu


Delegaos sindicales de la Corrriente Sindical d’Izquierdes ocuparon la Direición Xeneral de Trabayu como aniciu de les protestes que se van entamar contra la xestión pública que se ta faciendo de la crisis económica.

Con salida de la Plaza España los manifestantes se dirixeron a la cai Santa Susana onde s’alcuentra la Direición Xeneral de Trabayu. Dalgunos de los delegaos sindicales subieron a la planta segunda pa entrevistase con Antonio González, director xeneral de trabayu demientres dellos manifestantes se concentraron delantre la Direición onde pegaron carteles informativos onde se lleíen mensaxes contra los despidos y les ayudes millonaries a los bancos, y s’acusaba a banqueros y "especuladores" de la crisis capitalista amás d’escolingar una pancarta nel edificiu, y glayaron conseñes a favor de la movilización social, y a la escontra de la firma d’espedientes de regulación d’emplegu per parte del Gobiernu asturianu de la "izquierda" plural.

Según esplicó’l secretariu xeneral de la CSI, Cándido Carnero, tamién participante nel actu, se trató de la primera d’una campaña d’aiciones que la CSI pretende entamar pa tentar llograr una movilización social contra la crisis y la xestión política de la mesma. La próxima cita va ser el 7 de marzu, sábadu, n’Avilés. Pa esta xornada, de magar les 12.30 hores ta convocada una manifestación. El sindicatu va convidar a otres organizaciones sociales a tomar parte nes protestes, si bien nun prevé que se sumen los dos sindicatos mayoritarios, UXT y Comisiones Obreres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario