jueves, 26 de febrero de 2009

Movilizaciones de los trabayadores d'ENFERBUS polos sos drechos.




Esti pasáu martes 24 de febreru los trabayadores d'ENFERBUS axuntáronse delantre la ilesia de San Xuán en Mieres pa protestar polos sos drechos ya que l'empresariu Antonio Fernandez ñegose a negociar colos trabayadores a los cuales debe-yos parte de los sos sueldos. Hai d'alcordase que los trabayadores d'esta empresa lleven dende'l 2 de febreru en güelga indefinía. Dempués d'aconceyase na ilesia mierense emtamaron un manifestamientu peles cais de Mieres dende Carreño Miranda al barríu de San Pedro.

Al aportar ellí, puntu averáu a la salida de la ciudá pela autopista decenes d'antidisturbios guetaron les cosquilles a los manifestantes pero estos nun cayeron nel xuegu de la policía española y tornaron a la zona la cai Xixón hasta llegar a onde vive l'empresariu Fernandez el cual tuvo que sentir dende la so casa dellos petardazos y glayios pidiendo que pagara a los trabayadores y que devolviera'l trabayu a estos mesmos.

Dempués los trabayadores fueron al ayuntamientu a falar presonalmente col alcalde mierense el cual prometió devolve-yos los sos puestos de trabayu. Los trabayadores criticaron la xestión de l'ayuntamientu ya qu'entá nun vieron fechos, solo pallabres. Dempués los manifestantes finaron la movilización dexando pancartes visibles peles cais mierenses.

¡Tol sofitu a los trabayadores d'ENFEBUS!

¡ Fernández paga lo que debes!

PUXA LA CLAS OBRERA.