jueves, 14 de mayo de 2009

TVE censuró la pitada al himnu y al rei na final de Copa


Los narradores de TV3 dixeron que nin se podía oyir l'himnu pol "ambiente" qu'había na grada. TVE direutamente nun lo emitió, faciendo una cobertura en diferio nel descansu, na que'l boicot sonoru del públicu foi elimináu.

Na final Athletic de Bilbao - FC Barcelona en Valencia, l'himnu español yera ún de los momentos más esperaos, pero naide nun lo pudo ver. Los responsables de TVE punxeron la escusa d'un "fallu humanu" que torgó la retransmisión avezada.



Los comentaristes de la SER calificaronlu como "la versión del himno español más pitada de la historia". Una pitada "mayoritaria, realizada por más de la mitad del público" y confesando que "nos jode bastante, la verdad",amás opinaron que "TVE ha hecho un corte a propósito, de 'tapadillo', para evitar precisamente lo que se ha vivido aquí".

Xiblíos y glayios de "fuera, fuera" foron esborriaos polos técnicos de la televisión española pa nel descansu ufiertar un productu made in spain

Andecha Astur solidarizase con UNA pol casu de la impugnación de les sos llistes.

Ante´l casu de criminalización que sofrió la UNA pol casu los avales d'Anv Andecha Astur caltuvo lo siguiente: "

Énte l’anunciu de que la candidatura de la UNA a les elleiciones europées, pudiere ser impugnada pola Fiscalía Xeneral del Estáu por mor de la presentación de 22 avales de cargos rellacionaos con ANV, Andecha Astur quier manifestar lo que vien darréu:

1º.- Que considera fondamente antidemocrática la Llei de Partíos, y poro cualaquier consecuencia que de la so aplicación puea derivar.

2º.- Que considera poco afortunao, anque llícito, que la UNA recurriere a estos avales sabiendo que d’ello, desafortunadamente y por cuestiones obvies, podría derivar nuna criminalización de la so organización y, lo que ye peor, del conxuntu del movimientu nacionalista asturianu.

3º.- Que en tou casu, Andecha Astur defende la validez de los avales, el derechu de la UNA a participar llibremente nestes elleiciones y refuga públicamente cualaquier intentu de criminalización a la que pueda ser sometida, tanto esta organización como’l conxuntu del movimientu nacionalista asturianu. "

Naval Xixón censurada na TPA

Los informativos de la TPA censuren los movimientos que se tan viviendo güei na Naval Xixón, dempués de que la policía ocupara les principales cais de llegada a la fábrica. La represión política que se ta centrando alrodiu los sindicalistes déxase ver cada vegada más nesti canal, delles veces criminalizandolos, y otres, cuando hai acontecimientos importantes como'l de güei, obviandolos.

Síguese a la espera de noticies sobre lo que lo qu'acontece nestos momentos na Naval.