miércoles, 24 de junio de 2009

Xueves a les 20 hores Concentración pa desixir l’esclarecimientu de la muerte del xoven David Blanco na comisaría de Policía de Xixón


El xueves a les 20 hores na plaza de la Ciudá de L’Habana, nel barriu xixonés de Moreda, los familiares y amigos de David Blanco, el xoven muertu na comisaría de la Policía Nacional de Natahoyo, convoquen una concentración pa dexisir l’esclarecimientu de les causes de la so muerte.

Los fechos vienen del día 26 d’avientu de 2008 cuando’l xoven David Blanco ye deteníu y lleváu al calabozu de la comisaría de Natahoyo, d’onde sal ensin vida.

Familiares, la compañera y vecinos de David convoquen pa mañana xueves esta concentración pa desixir una investigación independiente y rigurosa que conlleve la depuración de les responsabilidaes de la so muerte. Los familiares denuncien na mesma convocatoria que dende les autoridaes se quier pasar páxina al considerar la razón de la so muerte como causes naturales, mientres a la par los sos oxetos personales desaparecieron o miembros de la policía secreta prohibíen la entrada al tanatoriu a amigos y conocidos. Ellos dexen bien nidiu que «nun se creen eso de les causes naturales».


Estrayíu d'Aruelu.

¿Fraude electoral? comunicáu grupu d'apoyu a iniciativa internacionalista n'Asturies.


Énte la impugnación del escrutiniu del 7 xunu asina como de les elecciones mesmes, fecha por Iniciativa Internacionalista a nivel estatal, nós, el grupu d’apoyu a Iniciativa n’Asturies queremos dar a conocer públicamente les dificultaes que tuvimos n’Asturies antes, demientres y dempués de les elecciones al Parlamentu Européu.
Les primeres torgues produxieronse na Xunta Electoral de Zona n’Uviéu, onde’l tratu de la Secretaria foi enforma discriminatoriu, dexándonos “pal final” a la de xestionar cualesquier trámite, y sin entrar nes formes lo más destacáu foi la pérdida de fueyes d’apoderaos, lo que fixo retrasar toos estos trámites hasta’l sábadu día 6, esto ye, el día antes de les elecciones. En resultes de too esto el grupu d’apoyu contó con una menor rede d’apoderaos, faciendo asina más difícil el control nes distintes meses electorales.
Cola Xunta Electoral Provincial les torgues nun fueron menores, yá qu’una vez pasaes les elecciones y dientro los plazos que la llegalidá española otorga pa contrastar los escrutinios de les actes de les meses colos resultaos oficiales del ministeriu d’interior, al grupu d’apoyu nun se-y dexó ver eses actes, como tampoco se-y permitió l’accesu a los votos nulos, llegando a prohibir la entrada na sala en que se taba faciendo’l recuentu de les actes al representante d’Iniciativa Internacionalista, mientres nel interior de la mesma si taben los representantes del PSOE y del PP. P’acabar el secretariu de la Xunta Electoral Provincial ñegóse a roblar la quexa que presentamos énte toes estes irregularidaes.
Toes estes estorbises y l’oscurantismu col que se fixo’l recuentu de actes y comprobación de votos nulos dannos a entender que dalgo queríen ocultar. Nós lo que creyemos ye qu’un euroescañu d’esta candidatura sedría realmente dañino pa los intereses y la imaxen del Estáu Español n’Europa, yá que sedría un altavoz onde dar a conocer lo antidemocrático del Estáu Español, amás si l’Estáu considera una futura illegalización d’Iniciativa, ésta sedrá más cenciella ensin representación n’Europa.
Intentáronlo cola Llei de Partíos, colo que consiguieron retrasar y camudar la nuesa campaña, anque finalmente nun se llegó aplicar por tar el Tribunal d’Estrasburgo detrás y lo que ficieron foi distorsionar los resultaos del día 7. Fechu que pudo comprobase naquelles zones del Estáu que contaben con una bona rede d’interventores y apoderaos, na CAV (Comunidá Autónoma Vasca) el tresvase de votos llegó al esperpentu en llugares como Milagro (Araba) onde’l tradicional votu abertzale convirtiese en votos pal MSR, partíu d’ideoloxiía neonazi. Destacaos fueron tamién los tresvases de votos arriendes del código de partíu onde II-SP apaecía unes vegaes col númberu 29, otres col 30 y otres col 31, colo que nunca nun vamos saber hasta onde llegó’l baile de votos ente II-SP, UNA y DN que teníen los códigos de partíos penriba y perbaxo de II-SP.
Enxamás vamos saberlo pola falta d’información, desinformación na que collaboren los medios al serviciu del Estáu Español y el so capital, lo que llama ye qu’en llugares tan alloñaos como Irán nun haya duldes de pucherazu (no que cinca a los medios), naide lo discute, ehí sí hai información, dientro del caos qu’estos medios afalen cola repetición d’imáxenes sanguines o grandes semeyes en portada, hai información de primera. Nós, dende equí , nun sabemos si n’Irán hebo fraude, nun sabemos si los más de 11 millones de votos de diferencia ente Ahmadineyad y Musaví son resultáu del pucherazu, lo que nós dende equí sabemos ye que equí sí hubo fraude electoral y húbolo porque ta confirmao, demostrao y en parte correxío nel recuentu d’actes, ocurrió na CAV, cientos de votos volvieron a Iniciativa. Nel restu l’Estáu la falta d’interventores y apoderaos impide tener control de les actes colo que ye imposible saber hasta ónde llegó’l fraude electoral.
Esti fraude electoral ye’l que callen los mesmos medios que falen d’Irán, nun quieren informar de lo que ta pasando, nun quieren informar de la non coincidencia ente actes y resultaos oficiales, nun quieren informar del aumentu del 40% votos nulos, nin quieren informar de que se duplicaron los votos en blanco, estos últimos imposibles de comprobar. Y toa esta desinformación contrasta coles ganes d’informase que los distintos cuerpos policiales tuvieron demientres la campaña electoral alrodiu d’esta candidatura, con siguimientos en simples pegaes de propaganda electoral. Toos estos contrastes son los claroscuros de la “democracia” a la española.
¡¡PUXA ASTURIES LLIBRE!!
¡¡PUXA LA LLUCHA!!