viernes, 3 de julio de 2009

Un independentista acosáu pola Guardia Civil


Un independentista foi acosáu poles fuercies de seguridá del estáu ayeri de nueche cuando viaxaba nel so vehiculu direición Galiza. El ciudadanu asturianu foi persiguíu pola Guardia Civil ensin motivu demientres más de media hora p’acabar multándolu ensin motivu dengún.

L´acosu entamó en Villapedre (Navia), onde una patrulla de la Guardia Civil escomenzó a persiguir el vehiculu del independentista, cuya decoración debió resultar sospechosa pa los axentes. Yá a l´altura de Barres (Castropol), esto ye, más de 40 km más alantre, la patrulla d’esti cuerpo militar español decidió dar l´altu pa proceder, d’entamu, a un interrogatoriu acerca´l destín y saber si viaxaba acompañáu pa dempués rexistrar el vehiculu y comprobar la documentación y l’estáu del ciudadanu, pa lo que-y ficieron una prueba d´alcoholemia. Viendo que taba too en riegla, la guardia civil decidió denuncialu finalmente con 300€ de multa y la retirada de 4 puntos del carné, cola escusa d’una supuesta “condución neglixente” , motivu de multa comodín perutilizáu pola guardia civil cuando quier multar enin motivu obxetivu a un conductor.

Cuando los axentes notificaron la denuncia al ciudadanu asturianu retrucó con un “Todo pola patria, porque lo que ye por nós, nada. Me cago en dios” momento qu’aprofitaron pa menancialu con una citación xudicial nun tardando por “faltar a la autoridad, que somos nosotros”, en pallabres testuales de los axentes.

Nun tamos énte un casu aislláu, y nun ye’l primer casu d’acosu de les fuerces de seguridá del estáu a independentistes asturianos cuando viaxen nos sos vehiculos y les denuncies y multes ensin motivu. El delitu paez ser la decoración de los vehiculos con pegadielles de calter nacionaliegu como puen ser pegadielles de matricula d'AS, de la bandera asturiana cola estrella, d’Asturies,…

Esta actitú demuestra la esistencia d’un acosu pa col movimientu independentista-nacionaliegu asturianu. Esto “lloñe d´amedrentanos, tenemos qu´enfrentanos a ello”, en pallabres del ciudadanu asturianu acosáu nesta ocasión y que se punxo en contautu con InfoAsturies pa denunciar el casu y que ya punxo en manes d’un abogáu.



Estrayíu d'Infoasturies.