viernes, 14 de agosto de 2009

Darréu Xixón peslló la plaza de toros del Bibio.



Un garrapiellu de militantes de Darréu pesllaron simbolicamente ayeri de tarde la plaza de toros de Xixón.

Nel actu, la organización de mocedá indepedentista colocó delles pancartes na Plaza'l Bibio escontra la tauromaquia n'Asturies. Na qu'escolingaron zarrando la puerta principal podía lleese "Plaza pesllá por turtora".


Los mozos y moces de Darréu completaron la aición apegando dalguna pancarta más nes zones cercanes a la plaza. Con esti actu Darréu sigue cola so "Selmana Antitaurina" denunciando "les matances retransmitíes y públiques que se tan desendolcando nel recintu xixonés, y el gastu públicu qu'estes suponen, amás del factor d'imposición cultural que traen a Asturies".


Yá salió a la cai "Írguite", voceru nacional de Darréu.


Yá se pue mercar la revista en dellos puntos de venta del país. El preciu-collaboración de la mesma ye de namás 1 euru, qu'aida a la continuidá d'esti proyeutu autoxestionáu que fai Darréu.

La revista yá se ta distribuyendo y pue atopáse nuna primer riestra de puntos de venta : Llar d'Andecha de Noreña, na Llibrería Paraxuga d'Uviéu, nel chigre L'Ayalga de Xixón y nel Bar B12 y la Cervecería Sheffield de Llangréu. Prosimamente diremos aumentando puntos de venta n'otres poblaciones del país.

La revista de 21 páxines contién ente otres coses un especial del DMR'08 a tou collor, otru especial del Día de la Muyer Trabayadora'08. Un reportaxe del Ensame República Asturiana, uan entrevista internacional a Azarug y otra a Arma X. Completen la revista una seición d'opinión moza, una de la cabera información y aición de Darréu y otra seición sobre l'ámbitu cultural asturiano.

Darréu tamiién va vender Irguite nos actos nos que participa o convoca y nel puestu informativu y de material.