martes, 22 de septiembre de 2009

La Coordinadora Antifacista d'Asturies énte'l conciertu "Republicastur"


La coordinadora antifacista asoleya'l comunicáu que vien Darréu en relación col actu que va facese en Mieres:

"La hestoria ye nuesa y nun mos la roba naide. Pola memoria antifacista d’Ochobre 34

En 1934 el pueblu asturianu salió a la cai. L’oxetivu yera “promover y llevar a efectu la revolución social” (Pactu de l’alianza obrera ente UXT, FSA y CNT). Desendolcada dientro d’un procesu mas ampliu nel estáu español, onde la idea yera facer una fuelga xeneral, n’Asturies foi onde’l procesu sedría lleváu hasta les ultimes consecuencies convirtiendose nuna revolución. Na mañana del 5 d’Ochobre españa’l movimientu armau y poco depues declarase la “Republica de Obreros y Campesinos de Asturias” por parte del comite central revolucionariu. El gobiernu de la segunda republica ordenó marchar sobre Asturies a los xenerales Manuel Goded y Francisco Franco provocando una xabaz represión sobre los antifacistes. El 18 d’Ochobre dase por afogada la revolución y abolida la republica asturiana. Foi una esperiencia unica na que se demostro que comunistes, socialistes y anarquistes pueden trabayar xuntos.
Por too ello y ante la cellebración del conciertu Republicastur en Mieres el 17 d’Ochobre la CAA quier declarar lo que vién:

1º Consideramos un error imperdonable, cuando non malintencionáu, la cellebración d’un conciertu homenax a la republica española nuna fecha tan señalada pa los asturianos cuando, guste o non, foi la mesma republica la qu’aplastó la revolución asturiana .Inclusive la fecha, 17 d’Ochobre, paez cellebrar la caida del comite revolucionariu asturianu baxo’l xugu del exercitu español.
2º L’añu pasau esti mesmu conciertu foi organizado en Ribeseya en setiembre y como homenax a los combatientes defensores de la segunda republica. Vemos necesariu honrar a los que, ante’l golpe d’estáu fascista, dieron la so vida y llibertá pol pueblu pero non honrar a la que yera una republica baxo’l poder de la CEDA que mató a miles d’antifacistes . Pa nosotros, antifacistes asturianos, lo consideramos un insultu pa la nuesa memoria coleutiva.
3º Entrugamonos el porqué de la presencia de “personalidaes” como Ignacio Fdez. Toxo de CCOO, que nel so dia roblo’l zarru de Duro Felguera (yera’l secretariu xeneral del metal n’aquella domina y roblo’l despidu de los obreros), Javier Fernandez del PSOE, , Laire Pajín , Candido Mendez d’UXT . Y nos asombra la increible capacidá pa organizar un conciertu con grupos con caché como Barricada y Boicot con una entrada gratuita. Too esto nun mos fae mas qu’entender que la financiación y los espacios pa cellebrar los actos lleguen vía PSOE na so continua estratexa d’alimentar al empar que domen el movimientu español pola tercera república a través d’asociaciones y partíos políticos que se presten a ello.
4º Que mientres esto asocede otres organizaciones alcuentrense con dificultáes por parte del ayuntamientu p’algamar los permisos pertienentes en La Felguera, curiosamente en manes del PSOE.
5º Que son munches les entrugues que mos asalten, y de les cuales, sabemos la rempuesta, pero qu’entendemos que cada persona tién de buscales por si mesmu.
¿Porqué en Mieres el mesmu añu que a otros intenten torgar facelo en La Felguera?¿D’onde sal el dineru pa la organización de tal eventu? ¿ Qu’intereses y organizaciones polítiques tan tres los organizadores? ¿Porque nun hai nin un solu colectivu políticu y sindical asturianu invitau a los actos? ¿Porque nun se fae mención dala a la República de Campesinos y Obreros d’Asturies y solo se fala de la II república? ¿Porque se vende esti actu como unu pola III republica? ¿Porque cuenten con tantes facilidaes pa cellebralo?
Con estes consideraciones, la Coordinadora Antifacista d’Asturies quier facer les siguientes propuestes:

1º La non participación nel mesmu a les organizaciones compañeres de llucha. Consideramos que nun se puede tar nos dos llaos de la barricada y un dia criticar a PSOE ya IX como culpables de la situación que sofrimos los asturianos y al dia siguiente acudir a un actu de parafernalia nel so favor o acusar al PSOE de tar tres la represión n’Asturies y sentase con ellos a glorificar la entrada a sangre y fueu escontra los antifacistes asturianos fai 75 años. Asina tamien-yos pedimos que faigan publica la so refuga a acudir a esti actu.
2º Llamamos a los nuesos militantes, simpatizantes y a tol que se diga antifacista a nun acudir al conciertu nin a nengún de los actos entamaos polos organizadores. Nun acudir a un actu presidíu pol oscurantismu que rodea’l PSOE ye un actu mas de coherencia. Un conciertu gratis nun val vender el nuesu alma y anque´l conciertu sía un éxitu, que lo sedrá, los verdaderos triunfadores de la cellebración d’esti acto sedrá’l PSOE y la so estratexa d’absorver y domesticar un movimientu con fuerte potencial tresformador al traviés de los sos tentáculos representaos n’organizaciones y asociaciones que sirven a los sos intereses.
3º Llamamos a los grupos, principalmente a los asturianos, Desakato, Skontra, Fe de Ratas y Sambre, asina como a Barricada y Boikot a nun tocar esi dia. Consideramos que grupos que se dicen comprometíos o, al menos, con una ideoloxía antifacista nun pueden facer el xuegu al PSOE y a los sos chiringuitos politicos n’Asturies.
4º Dende la Coordinadora Antifacista damos nuncia de la nuesa intención de cellebrar un Ochobre del 34 popular frente a esti Ochobre del 34 folkloricu ya institucionalizáu .Mientres a unes organizaciones nos sangren económicamente al traviés de multes y procesos xudiciales ( como ye’l casu del 35) a otros se-yos recompensa económicamente.
Pola nuesa dignidá!!! Puxa Asturies antifacista!!!

Coordinadora Antifacista d’Asturies"