jueves, 3 de diciembre de 2009

Darréu entama una concentración coincidiendo col Día de la “Constitución”.


La Mocedá Independentista Revolucionario, Darréu, entama esti domingu 6 d’avientu una concentración delantre la Xunta Xeneral a les 13:00 hores. L’actu coincide col 31 aniversaríu de la constitución impuesta n’Asturies por España.

Animen sobremanera a la mocedá a dir pa amosar la refuga a una constitución impuesta y que nun garantiza los drechos básicos de los asturianos. Animen a la mocedá a romper con esti constitucionalismu, fiu del franquismu más puru, que nun apara de vender Asturies dende hai 31 años.

Más información en www.darreu.org

35 persones xuntaronse ayeri na casa sindical escontra la represión a la mocedá independentista


Ayeri na Casa Sindical de Xixón mas de 35 persones axuntaronse pa denunciar l'ultimu operativu de la guardia civil d'españa escontra la mocedá dixebriego asturiano convocaos por SOFITU. Como ye vezu, la policia española fizo actu de presencia grabando tol actu de los solidarios. Glayaronse llemes escontra la represión, la policia española y pola independencia y el socialismu. Pa finar, los miembros de SOFITU lleeron un comunicáu pola llibertá d'espresión ya informarón de la situación del caberu represaliáu por españa n'Asturies.
Puxa Asturies Llibre ya socialista!!!!
Puxa la llucha!!!

Fonte: Glayiu.