sábado, 30 de enero de 2010

SOFITU denuncia la ocupación de La Pola Siero por parte de l'exercitu y la policía española


El Muerganu Antirepresivu SOFITU denuncia la ocupación y ostentación de fuercia fecha na mañana de güei pola policía española cola sida del desfile militar del so exercitu nes cais de La Pola Siero. Al empar, quier solidarizase con tola xente que foi a manifestar la so refuga al actu y que sofrió identificaciones, que foron reteníos mas de 30 minutos p'acallar les protestes y qu'un d'ellos, militante d'Andecha Astur, foi multáu alministrativamente por pasear pela acera a lo llargu del control policial. Per otru lláu tamien quier dar sofitancia a los vecinos de La Pola que sofrieron les consecuencies d'esti actu d'imposición españolista del so alcalde.
L'exercitu d'ocupación paseó per cais vacies de públicu y enllenes de furgones de policies españoles armaos.
PUXA ASTURIES LLIBRE Y SOCIALISTA!!
PUXA LA LLUCHA!!
FUERA LES FUERCIES D'OCUPACIÓN!!!

Fonte: Glayiu.

La concentración escontra les fuercies d’ocupación desendolcose en mediu d’un dispositivu represivu ensin precedentes en La Pola


Comunicau de Darréu:



Col mayor despliegue policial que pueda remembrase en Sieru un grupu d’unes 30 persones ficimos una concentración antimilitarista en La Pola esta mañana. L’actu convocáu por Darréu xuntó a un bon grupu de ciudadanos y ciudadanes que camentamos qu’esti actu entamáu dende l’Ayuntamientu de Sieru yera inapropiáu y pocu acertáu.

La fuerte presencia policial condicionó enforma la concentración antimilitarista que teniemos plantegada con retenciones a ciudadanos en tol pueblu , identificaciones y retirando munches vegaes pancartes y cartelos de calter antimilitarista. Esto ye una amuesa más de la democracia que tenemos n’Asturies, onde la refuga a un espectáculu públicu belicista ye perseguíu con tol despliegue represivu posible y onde nun pue aparecer una voz crítica.

Asina, alredor de les 12:00 hores, militantes independentistes xuntáronse delantre la Casa de Cultura de La Pola pa protestar a escasos metros del desfile, pero enantes de tar naide ellí yá taba la policía española, que retiró too tipu de propaganda y pancartes de rempuesta al actu. Darréu, los ellí aconceyaos foron identificaos y retenios pola policía fasta que finara l’actu del exércitu español. Otros ciudadanos polesos que s’averaron dempués al actu antimilitar foron reteníos ya identificaos o perseguíos por conocíos miembros de la brigada d'información, ensin poder aportar a la concentración. Glayáronse dellos llemes como “Asturies Antimilitar” , “ Fuera les fuercies d’ocupación”, “Militares parásitos sociales” o “Menos militares, más trabayu”.

Cuando finó’l desfile les persones que tratamos de refugar l’espectáculu belicista ya imperialista españolista pudimos dir a da-y la despedía al exércitu siguiendo glayando los nuesos llemes. La rempuesta de los militares fueron dellos cortes de manga y varios xestos amenazantes qu’ amuesen la so educación y profesionalidá. Por supuestu fuimos acompangaos en tou momentu pola policía española.

Dempués d’esto siguieron les persecuciones a la ciudadanía crítica por parte de la policía y les identificaciones y tres dellos xestos chulescos por parte de la policía, disolvióse l’actu antimilitar de güei.

Dende Darréu agradecemos fondamente la presencia a tola xente que s’averó a la convocatoria por dar el so sofitu al actu y por dar rempuesta al circu públicu que mos llantaron esti vienres en Sieru. Denunciamos la descomanada presencia policial en La Pola. Denunciamos les persecuciones policiales y el llimitáu drechu que tuvimos a espresanos llibremente, ya manifestanos escontra’l desfile torgando la policía l’accesu a les inmediaciones al desfile a tou aquel que paeciera “sospechosu”.

Desiximos que nun tornen a cellebrase esti tipu d’actos n’Asturies, actos que conceden a los que lleven munchos años guardando la unidá indisoluble de la so España y faciendo que la mocedá vea l’exércitu como una salida a la llaceriosa situación llaboral na que s’atopa. Camentamos que l’exércitu español nun ye más qu’una manera de desmovilizar a la mocedá, caltener la sociedá belicista y violenta na que vivimos col so modelu; y caltener el pensamientu únicu n’Asturies y nel estáu español, el del españolismu y la so fuercia mayor, el capitalismu.

¡ FUERA LES FUERCIES D’OCUPACIÓN! ¡ FUERA MILITARISMU!¡ PUXA ASTURIES LLIBRE ¡

fonte: www.darreu.org

SOFITU: Vistu pa sentencia'l xuciu escontra'l policia español acusáu d'agredir a un mozu independentista


La mañana d'ayeri cellebrose'l xuiciu nos Xulgaos de Llamaquique contra los policies españoles acusaos d'agredir y vexar a un mozu independentista pol unicu motivu de portar una sudadera cola bandera nacional vasca,Ikurriña, y el llema Euskal Herria.
Un garrapiellu de solidarios xuntaronse delantre la puerta los xulgaos con cartelos reivindicativos en solidaridá pa con Miguel F.A., mozu agredíu el pasáu mes de Xunu.
A les 11 entamó'l xuiciu. Miguel F.A. declaró en primer llugar desplicando los fechos asocedíos el pasáu Xunu afitando la so denuncia inicial. Amás relató como la persecución por parte d'estos axentes venía ya d'atras ya que yera esta la tercer vegada que yera identificáu por estos mesmos individuos siendo, en toes elles, oxetu d'amenaces ( Te vamos a identificar cada vez que te veamos), inxuries ya insultos.
Los denunciaos durante tola so declaración ñegaron lo dicho pol denunciante, inclusive que lu metieron nel coche policial, llugar onse foi agredíu fisicamente, o que esta fora la tercer vegada que lu paraben.

Los testigos de la defensa, toos ellos miembros del cuerpu policial, faciendo gala del corporativismu y de comuña pa col facismu afitaron la declaración de los axentes denunciaos.
La defensa recurrió a toa una riestra de manipulaciones pa xustificase como foi la supuesta incautación de 83 gramos de h.achis al mozu reteníu, de la que nun aportaron prueba nenguna, y polo que foi denunciáu Miguel F.A. 9 meses mas tarde.
Tamién acusaronlu de portar un arma illegal (una febiella con forma de puñu americanu), cosa que sorprendió a l'acusación ya que tampoco foi requisada nel so momentu. Tamién cabe destacar que l'abogáu de la defensa reprendió a los sos clientes nes sos contradiciones llevandolos, asina, pel so camín.
El xuez punxo torgues a les entrugues de l'acusación decantandose , nidiamente, pola defensa de los polcies.

SOFITU quier denunciar qu'esti xuiciu foi un nuevu teatru policial y xudicial onde cada personaxe tién asignáu el so papel escontra l'independentimu asturianu. Toles estayes del poder al serviciu d'españa amparense pa defender el so marcu politicu-xuridicu y el so sistema d'esplotación capitalista ñegando, otra vuelta, la división de poderes, exemplu claru de que l'estáu español ye un estáu facista, non de drechu como mos quieren facer creyer. La llei nun ye igual pa to*s.
SOFITU siguí col so llamáu a entamar la resistencia pola lliberación del nuesu pueblu y la llucha pol socialismu.
PUXA ASTURIES LLIBRE Y SOCIALISTA!!
PUXA LA LLUCHA!!

Fonte: Glayiu.

SOFITU:La policía española torga presentar nueves prebes na denuncia d'amenaces de muerte a una independentista en Mieres


Tres conocer nuevos datos del supuestu futuru policía que l'amenazara fae unes selmanes con pega-y dos tiros, la independentista asturiana presentose esti miércoles na comisaría de Mieres p'amestar estos nuevos datos, nome y modelu de coche del acusáu, na denuncia que tien presentada. Asina y too, esti trámite burocráticu nun foi posible, por mor de l'actitú del policía de turnu que se ñegó a completar la denuncia xustificándose con qu'esos datos nun yeren concretos y qu'anguaño los xulgaos tan mui ocupaos y nun se-yos pue dir con estes coses.
Dempués de que'l día los fechos yá se ñegaran a mandar dengún coche patrulla al chigre onde s'atopaba'l denunciáu, esti nuevu pilancu policial nun fae más qu'amosar el calter de los cuerpos represivos españoles y la so ñegativa espresa a, nin siquier, intentar investigar unos fechos cuando unu de los de so ta ente los denunciaos.
Dende SOFITU va presentase nos prósimos díes otra denuncia nos xulgaos de guardia, pa intentar asina qu'esti asuntu nun quede pa práu, anque ta visto, y cada día más, que l'estáu español impide llegalmente por tolos medios que la so xusticia llegue sentar nel bancu los acusaos a dengún de los sos mercenarios.

Fonte: Glayiu