viernes, 12 de marzo de 2010

Torna'l GAL... o terrorismu d'Estáu.


Otru asesinatu d'estáu callau dende les poltrones y los mass-media oficiales. Jon DEP.


Prohibida la concentración del Movimiento Social Republicano, grupu neonazi.


El Movimiento Social Republicano calificó de "la falta de rigor democráticu" de la Delegación del Gobiernu por prohibir la concentración que pretendíen celebrar mañana n'Uviéu.

Según los manifestantes esta falta de rigor "débese a que la Delegación del Gobiernu cedió a les presiones que grupúsculos d'estrema esquierda, violentos y descontrolaos, realizaron convocando una contra-manifestación pal mesmu día nel mesmu llugar, pa reventar un actu públicu en pro de los drechos sociales".

El MSR alcuentra "llamentable que se ceda al chantaxe de grupúsculos que presumen de llibertarios cuando en realidá representen la represión y la censura más escures dende los tiempos del estalinismu".

A lo último, el MSR aseguró que convocó según los procedimientos llegales una concentración pacífica y polos drechos de los trabayadores. "El grupúsculu de violentos convocó una marcha illegal contra la nuestra", añadieron.

Posibilidá d'enfrentamientos

La Delegación del Gobiernu decidió prohibir la concentración convocada pa mañana sábadu a les 12 na Plaza l’Ayuntamientu baxo'l lema 'El trabajo: un derecho antes que un deber'. Según el gabinete dirixíu por Antonio Trevín “hai constancia de que se podíen producir enfrentamientos violentos y un riesgu xeneral pa la paz ciudadana”.

Dende Delegación de Gobiernu, aseguren que la decisión vien pola conocencia de que dellos grupos “d'estrema esquierda” teníen entamaes aiciones de boicot y que, amás, taben espublizaes al traviés de delles páxines d'internet.

Amás, apunten a antecedentes n’Asturies d’enfrentamientos “ente grupos d’estrema drecha y d’estrema esquierda” p’afitar razones fundaes pa prohibir una concentración que podría traer “una alteración del orde públicu”.