lunes, 22 de marzo de 2010

Fai! tuvo na concentración escontra la cimera de la comisión d'emplegu de la UE n'Uviéu


La organización d'esquierda soberanista acudió al llamáu de la Corriente Sindical d'Izquierda, que xunto con otres organizaciones polítiques asturianes convocaren una movilización de rempuesta urxente énte la cellebración d'una comisión d'emplegu de la UE n'Asturies.

Fai! tuvo presente con una pancarta na que se lleia "El capitalismu ye siempre crisis", n'alusión a les consecuencies directes d'aplicación del modelu neolliberal dende'l so aniciu, nun pudiendo escaecer que lo que pa dalgunos países anguaño ye una quiebra económica, pa la mayor parte de la población del planeta bien implicando esplotación, esclavitú y represión.

La cimera de la UE n'Uviéu enllenó les cais de la capital de policía qu'identificó de contino a toles persones "sospechoses", centrándose n'estudiantes y persones de determinaes condiciones sociales, que pasaben cerca del Hotel Reconquista, torgando'l pasu a esa zona a munches d'elles, insultando y faltando al respetu de ciudadanes y ciudadanos de manera clasista.

A la fin, más d'un cientu de persones tuvieron presentes na movilización glayando consignes como "La Unión Europea esplota y bombardea" o "Asturies sálvase lluchando".

Fabada escontra la represión


El muerganu antirrepresivu SOFITU entama'l prosimu Sabadu 27 de Marzu una xinta popular nel centru social Sestaferia de Xixón cola fín de siguir faciendo frente a gastos represivos.
Por 10 € podrase esfrutar d'una bona fabada y de postres caseros amás de la sidra que tamién ta incluyía.
P'apuntase namái qu'hai que pasar pel C.S.Sestaferia o unviar un correu elleutronicu a: sofitu@nodo50.org