sábado, 10 de abril de 2010

El 91,6% de los asturianos prefieren el reciclaxe a la incineración


EL GOBIERNU ASTURIANU APROBÓ UN FORNU INCINERADOR ANTIPOPULAR

Según la encuesta de la UCE fecha en marzu d’esti añu, el 91,6% de los asturianos prefier reciclar enantes qu’incinerar los residuos sólidos urbanos (RSU). Amás el 90% de los asturianos diz nun tar pocu o nada enteráu del proyeutu de construición del fornu incinerador. Una apuesta antipopular del Gobiernu asturianu en toa regla.

El Consorciu Cívicu qu’agrupa a delles asociaciones ente les que s’alcuentren la Unión de consumidores d’Asturies (UCE), Ecoloxistes n’Aición, l’Asociación pala Defensa de la Sanidá Pública y la Confederación Asturiana de Vecinos, ellaboró nel mes de marzu una encuesta que fizo a 418 asturianos nel que sorrayó que los asturianos nun consideren incinerar basories un oxetivu cimeru, apostando pol reciclaxe enantes d’un proyeutu que’l 90% de los mesmos desconocen. Solo’l 9,4% de los encuestaos conoz abondo’l proyeutu de construición de la macroincineradora de Serín.

Ún de los datos qu’alloñase de les normatives europees ye que de construyise la macroincineradora, el 61,5% de los encuestaos consideren qu’amenorgarien la posibilidá de qu’entamaren a reciclar.

Asina que tal como paez, la incineradora y les polítiques de reciclaxe son ociones a desendolcar antagóniques.

La plantiya de Venturo XXI movilízase tres dos meses ensin cobrar


Los trabayadores de Venturo XXI vienen de faer una llamada de sensibilización y sofitu a la plantiya y convoquen el próximu día 15 d'abril a les 10:00 h. delantre de les instalaciones del centru de trabayu allugáu nel pozu Venturo, nel Valle de la Güeria de Carrocera en Samartín del Rei Aurelio, pa, dende ellí, empecipiar una marcha hasta la Casa Conceyu de Samartín y concentrase nes sos puertes en señal de reivindicación y protesta pola situación que traviesa anguañu la plantiya y esixir el pagu de les 2 nómines que se-yos deben.

Los trabayadores de Venturo XXI nun cobraron en febreru nin en marzu y tamién quieren que los propietarios esclarien ante los trabayadores la situación de la empresa y los planes de futuru.

La plantiya esixe un plan de viabilidá pa Venturo, defendiendo asina un futuru dignu pa toos y caún de los 73 puestos de trabayu esistentes anguañu. Pa consiguir los sos oxetivos fain un llamáu a la participación y la unidá.

Fonte: Infoasturies