jueves, 15 de abril de 2010

Andecha Astur de Noreña nun quier " cuartelillu" nel so pueblu.


Apuesta pola eliminación del cuartelillu ya impulsar la Policia Llocal pa la seguridá de la villa.
Ante la propuesta d'Izquierda Unida de treslladar el cuartelillu a la zona del polígonu, la del PCE d’asitialu nun terrén municipal próximu al actual y l'oposición al treslláu de PSOE y PP, Andecha Astur quier faer pública la so posición al respective amosándose contraria dafechu a la so manteniemiento nel Conceyu.

Andecha Astur considera innecesario caltener el “cuartelillu” qu'esti cuerpu militar tien Noreña.

La organización d'izquierda nacionaliega recuerda que la instalación d'éstos, nos nucleos urbanos, obedez históricamente a la intesificación de los llabores represivos y centralizadores del Estáu, llabores qu'en Asturies y Noreña conocemos perfectamente dáu'l protagonismu hestóricu d'esti cuerpu na represión del Pueblu Asturianu.

La seguridá de la zona urbana del Conceyu tien de ser asumida, igual que se fai n'otros conceyos pola Policia Llocal, asina dende Andecha Astur consideramos necesaria la trasformación de la policia llocal de Noreña nun serviciu públicu democráticu al serviciu del ciudadanu les 24 hores, pa lo que se debería ampliar la plantiya.

Ye conodida, amás, por tola ciudadanía, la ineficacia de la Guardia Civil en Noreña, que cubre un area grande de Siero y Noreña, y que como se suel dicir nunca tán cuando se-yos precisa.

La supresión del cuartelillu lliberaría terrenes que podríen convertise n'instalaciones municipales necesaries.

En resume, Andecha Astur nun quier “cuartelillu” de la Guardia Civil en Noreña, considéralo innecesariu ya ineficaz pa la seguridá ciudadana na Villa, seguridá que considera ten de ser atendida pola Policia Local de Noreña.

Pa rematar, Andecha Noreña critica duramente que tantu Izquierda Unida como'l PCE defendan y coincidan en caltener a esti cuerpu, historicamente represor y con una verdadera hestoria negra en Asturies, en Noreña cuando lo único que cabe pidir de la Guardia Civil, dende posiciones pretendidamente d'izquierda, ye la so disolución.