martes, 27 de abril de 2010

Darréu entama una convocatoria nel Conceyu de Llangréu nel 1u Mayu.

Asoleyau na páxina web de la organización d'esquierda independentista:


"La convocatoria entamará a les 17:00 hores na Casa Conceyu de Llangréu, en Sama, vamos facer una concentración denunciando la situación llaceriosa d’Asturies y contra’l capitalismu. A les 17:30 hores marcha combativa contra la represión nel Conceyu y en sofitu de la clas trabayadora y los drechos coleutivos d’esta. A les 20:00 hores espicha con precios populares y conciertu de grupos mozos.

Baxo’l llema “ La crisis social que la pague’l capital “ dende Darréu queremos convidar a tola sociedá llangreana y asturiana a amestase a la convocatoria xunitaria que proponemos. Nesti 1 de mayu queremos denunciar la llaceriosa situación que tamos sufriendo n’Asturies. Vamos camín de los 90.000 paraos y l’añu pasáu hebo más de 16.000 accidentes llaborales nel país. Tamién ye perimportante remembrar datos como’l de qu’un 14% de la población asturiana vive baxo l’umbral de la probitú, ye dicir, 160.000 persones. Cada mes delles empreses salten a l’actualidá cola anuncia de despidos masivos y pieslles de les mesmes. Los ERE y el terrorismo patronal golpeen n’Asturies cada vegada más fuerte.

La clas política asturiana y los medios lacayos del emperiu nun cansen de dicinos que les coses nun tan bien, pero tapecen siempres l’orixe d’esta cris y los sos responsables. Tamién tapecen les braeres consecuencies, y asina xueguen coles noticies según quien-yos pague, pero enxamás s’enfoten n’asoleyar la llaceriosa situación de clas obrera anguañu. Ye siempres un “ tamos mal pero nun ye pa tantu”. Ye siempres un “ Esto iguamoslo ente toos”. Repiten esos mensaxes pero nun s’atreven a señalar a la patronal y la oligarquía como los culpables de la crisis capitalista. Una crisis producía pol enfotu de les clases altes de facese más y más riques. Dende la prensa oficial nun afonden un res na tema la crisis, sólo unvíen el mensax que la burguesía-yos dexa. Esa ye la situación y estos los enemigos del Pueblu Trabayador Asturianu. Ñegar esto respuende a un interés de clas, de clas burguesa, o bien a faltar a la verdá, cosa a la que tamos avezaos ente’l conformismu nel que vivimos.

EL Pueblu Trabayador tien que ser consciente de cual ye l’enemigu y cual ye la so xera p’actuar. Los y les trabayadores deben tomar concenxa plena de cual ye la so clas, cuales los sos intereses y cuales los esplotadores y opresores. El camín pa espertar la concenxa coleutiva ye bien cenciellu: l’activismu y la xunidá popular. Esi ye’l camín qu’atalantamos correchu dende la nuesa organización, poro, vamos manifestanos esti próximu 1 de mayu en Llangréu en defensa de los porgüeyos de les clases populares.

Ente les torgues qu’atopamos nesti día a día, nesti camín dica’l cambeu social y políticu ta la represión. N’Asturies por tola esquiera revolucionaria ye conocida la persecución política y el trabayu de la Brigada d’Información, manexada pol señor Antonio Trevín. Paez ser que la represión agrávase inda más nos conceyos onde la persecución medra y el simple fechu de ser activista y pegar una pegadiella reivindicativa ye sinónimu d’un multa de miles d’euros. D’actualidá ta agora’l casu de la represión que tamos viviendo nel Conceyu de LLangréu, gobernáu por Esther Díaz. Delles organizaciones presentes nel conceyu sufrieron yá multes de miles y miles d’euros y amenaces por parte del réxime. Asina decidimos axuntanos esti 1 de mayu en Llangréu en defensa de los drechos del Pueblu Trabayador Asturianu, pol socialismu y contra la represión.

La convocatoria entamará a les 17:00 hores na Casa Conceyu de Llangréu, en Sama, vamos facer una concentración denunciando la situación llaceriosa d’Asturies y contra’l capitalismu. Darréu, vamos entamar a les 17:30 hores una marcha combativa contra la represión nel Conceyu y en sofitu de la clas trabayadora y los drechos coleutivos d’esta. La marcha entamará en Sama y finará na Barriá de Pénjamo, pasando por La Felguera, percorriendo asina gran parte del Conceyu.

De magar les 20:00 hores vamos entamar una espicha con precios populares y un conciertu de grupos mozos. La espicha va cellebrase nel Area Recreativa de Pénjamo y nun faltará la meyor música col meyor ambiente".

Fonte: www.darreu.org

Puxa Asturies dixebrá