viernes, 30 de abril de 2010

Fai! énte'l primeru de mayu, día de les y los trabayadores


Esti primeru de mayu puede ser como los anteriores. Puede qu'heba 100.000 paraos y paraes, que s'abrieren más ERE's, qu'aprobaren la instalación d'otra incineradora o d'otra térmica ensin importar la salú de miles d'asturianxs. Puede que sigan a construyir una bomba de reloxería como ye la regasificadora del Musel, o que subasten el nuesu padremuñu como asocede en San Andrés de los Tacones (Xixón) p'asina dexar vía llibre a la ZALIA que fairía desapaecer el 80% de la parroquia.
Puede que sigan abriendo o estrozando los montes con decenes de parques eólicos o absurdes llinies d'alta tensión, too esto pal beneficiu de la oligarquía gobernante y les sos comenientes redes clientelares. Puede que sigan especulando, que sigan estrozando'l llitoral, que sigan habiendo Caliaos, que quieran que seyamos la "pila" y vertidoriu del Estáu Español, que la emigración de la mocedá nun seya una lleenda urbana. Puede que too seya cierto, pero la rempuesta social sigui siendo la mesma tolos años, INSUFICIENTE.

D'equí podemos resover dos coses, que'l movimientu obreru o de clas ye cásique nulo, y que la vitalidá como pueblu, como País, ye práuticamente inesistente. Podríemos detenemos a sopelexar les causes qu'aportaron a esta situación o podemos baxar a la rialidá y salir a la cai como obrerxs y como asturianxs. Porque a menos que lluchemos por una Asturies SOCIALISTA y SOBERANA siguiremos siendo cómplices d'esti crime haza'l nuesu País, haza nós mesmos.

Ello ye que pa esti 1u mayu, en Fai! y n'otres organizaciones pensamos qu'estos problemes tienen un calter nacional y de clas. Poro, decidimos encadarmar un bloque soberanista pa la movilización alternativa en Xixón que tendrá llugar a les 12:00 h y partirá dende la Plaza del Humedal..

Les revoluciones nun s'ufierten na teletienda o se materialicen nos chigres, faigamos rialidá'l nuesu suañu, deámos-y la bocada'l sistema.

Nun sigas el xuegu a los nuesos asesinos, SAL A LA CAI esti 1u mayu.

1 de mayu:Contra la crisis capitalista: Llucha obrera y popular.


Alredor de un centenar de miles de paraos, xubida de la edá de xubilación, recortes en servicios públicos, precariedá, emigración y desaniciu industrial. La murnia situación chisca a Asturies dende siempres, más güei. La patronal al mesmu tiempu sigue faciendose más y más millonaria a costa de los que trabayen.

El xuegu ye'l de siempres. Ye hora d'entamar de 0 y lluchar pol futuru, por un futuru meyor a esti y onde la utopía tea un sitiu. Onde la utopía seya la guía única de les relaciones homanes y tamién llaborales.
Nesti xuegu toconos el d'esplotaos y perdedores. Fai falta un bon contra-ataque. Un contra-ataque de clas. Un contra-ataque de la clas obrera constituyía como clas nacional asturiana. Esi ye l'únicu camín que pue tomar un xugador como tú. Un xugador del Pueblu Trabayador Asturianu. Fai falta ganar munchos partios y pa eso hai qu'entrenar abondo. Entamemos.

¡Puxa'l 1 de mayu!

¡Puxa Asturies socialista y dixebrada!