martes, 8 de junio de 2010

Campaña d'e-mails escontra la bandera española na bandera de la Federación Asturiana de deportes d'iviernu.


Fai unos díes el blogue Fueya en Blanco asoleyó una noticia na que pidía a los internautes qu'amosaren el so refugu a la bandera d'España nel llogotipu de la Federación de Deportes d'Iviernu del Principáu d'Asturies. Dende equí queremos da-y puxu a la iniciativa d'emails y animamos a tolos llectores a que dende'l so correu personal o d'organización faigan lo mesmu y unvien un corréu a la Federación. Remenbramos que xunto cola madrilana, l'asturiana ye la única federación del Estáu qu'incluye na so imaxen la bandera del Reinu d'España. Tamién dicir qu'esta ye la única federación deportiva asturiana que tien la bandera roxigualda nel so escudu.

El corréu pa unviar la so quexa ye'l que vien darréu:correo@fdipa.com

Animate tú tamién a amosar el to refugu a la bandera española.

¡ VALIÓ DE SIMBOLOXÍA ESPAÑOLISTA !

Sofitu convoca dos actos, ún pal miercoles 16 n'Uviéu y otru'l 19 en Xixón.


Dende SOFITU convoquen pal miércoles 16 próximu, a les 10:45, nos xulgaos de Llamaquique d’Uviéu una xuntanza antifascista pol xuiciu a un militante independentista por un presuntu delitu de faltes por desobediencia. Nel mesmu, dos policíes españoles y un militante independentista sentaránse nel banquiellu como denunciantes y denunciaos.Los fechos asocedieron a entamos d’esti añu cuando una patrulla de uniformaos españoles acosó, rexistró, identificó, y tamién menació y golpió a un mozu dixebriegu, militante de Darréu, na cai Uría d’Uviéu, namái que pola so conocida militancia política.

Énte estos fechos l’organismu popular antirrepresivu Sofitu presentó una denuncia nos xulgaos, anque tamién los dos policíes denunciaren al mozu por una supuesta desobediencia, "mintiendo dafechu na so declaración" según afirmen dende Sofitu.

L’organismu asoleya qu’unu de los policíes españoles, ye un conocíu fascista d’Uviéu, con delles semeyes en redes sociales d’internet onde queda clara la so ideoloxía, militante de dellos grupos nazis del mundu del fútbol, que yá fuera xulgáu malpenes va unos meses por unos fechos idénticos d’acosu a otru militante independentista, y qu’a finales de los 90, fuera condergáu por matar dellos gatos d’otra militante nacionalista.

Dende Sofitu afiten, que tanto l’exercitu español, como "los cuerpos represivos españoles, son un ñeru onde s’afayen bona parte de los fascistes d’Asturies. Tres la proteición que-yos da una placa y una pistola, actúen con impunidá escontra tolo que suene a independentismu asturianu".

Énte estos fechos, Sofitu convoca l’aconceyamientu sopelexáu pal miércoles 16 de xunu, a les 10:45 hores delantre los xulgaos d’Uviéu pa denunciar la impunidá de los cuerpos represivos españoles y amosar solidaridá pa col militante. Tamién el sábadu 19 a les 14:00 h entamarán una xinta antirrepresiva nel CSA Sestaferia de Xixón, al envís de recaldar perres pa les continues multes que representa’l ser militante activu n’Asturies.

La CSI participa na fuelga pero nun va firmar al día siguiente nenguna reforma llaboral


Los sindicatos UXT y CC OO tienen convocada una xornada de fuelga en protesta polos recortes económicos alcordaos pol gobiernu a les emplegaes y emplegaos públicos. Énte ello, la Corriente Sindical d’Izquierda realiza’l posicionamientu públicu siguiente: per una parte llama a participar na fuelga porque, al marxe de quién la convoque, les midíes del gobiernu suponen una agresión intolerable que nun tien que quedar ensin respuesta; per otru llau, les nueses sigles nun van apaecer nos carteles anunciadores de la mesma, porque consideramos qu’UXT–CCOO son collaboradores necesarios nesta situación por munchos motivos.

¿Por qué participar na fuelga?


Porque, al marxe de quién la convoque, les midíes del gobiernu suponen una agresión intolerable pa les persones emplegaes públiques y esta agresión nun tien que quedar ensin respuesta; d’ehí’l nuesu llamamientu a la participación nesta y en cualquier otra movilización que se convoque, como elementu de protesta y d’oposición a eses midíes.

Amás, sabemos que na alministración del Principáu tán preparándose otres midíes que se van aplicar de manera inminente: basándose nuna supuesta redistribución d’efeutivos que se ta planificando pa poder contribuyir al aforru adicional de 150 o 200 millones d’euros na alministración autonómica, va producise la imposición de reducciones de plantía que van venir daes pola amortización de places y el cese d’interinos, asina como pola movilidá forzosa de personal fixo a otros departamentos.
Pero’l que más de 6 millones de pensionistes vayan ver conxelaos los ingresos y la reforma llaboral inminente convierte’l problema en xeneral, non solo de los emplegaos públicos. Y ehí ye onde tien que se dirixir la respuesta a estes agresiones, na convocatoria d’una fuelga xeneral, porque’l conflictu yá ye con tola sociedá.

¿Por qué nun convocamos esta fuelga xunto con UXT y CC OO?


Sicasí, les nueses sigles nun van apaecer nos carteles anunciadores de la mesma, porque consideramos qu’UXT – CC OO son collaboradores necesarios nesta situación por munchos motivos:

Por tener permitío a l’alministración facese tan fuerte nestos años que decide midíes de manera unillateral cada vez más davezu ensin que se-y ponga reparu dalu.
Por tener firmao un estatutu básicu del emplegáu públicu (xunto con CSIF), que sepultó dafechu la poca capacidá negociadora que teníemos nes alministraciones públiques empara de favores como miles de lliberaos sindicales, subvenciones millonaries…
Por permanecer pasivos delantre el deterioru brutal del mercáu llaboral (firmando reformes llaborales anteriores, pautando EREs, tolerando la mayor tasa d’emplegu temporal y precariu d’Europa, horarios con xornaes aparrantes y sueldos míseres, despidu de quien esixe los drechos mínimos…).
Por permitir que les coses llegaren a esti estremu nesti Estáu nel qu’hai yá 5 millones de paraos –el 20 % de la mano d’obra activo– ensin faer más nada que ruedes de prensa nes que, con cara de circunstancies, los dirixentes amuésense esmolecíos pola situación económica, desmovilizando a la clas obrera.
¿D’aú vien esta situación?

El gobiernu del PSOE, presionáu polos poderes económicos y los grupos financieros internacionales, aprobó unes midíes económiques que pretenden reducir el gastu públicu y saniar l’estáu de cuentes del Estáu. Dempués vendrá’l despidu semigratuitu, la reforma de la Seguridá Social, y mayor precariedá na contratación llaboral.

La crisis actual provocada polos emporios financieros y los especuladores tamién mos toca a nós, pese a que nestos últimos años el gobiernu atesteronaba en dicir qu’equí nun pasaba nada y que too diba perbién. Ello ye que se marafundió’l dineru público con midíes populistes y nada progresistes (cheques naciellu, ordenadores pa toos, 400 euros de reducción xeneralizada nel IRPF, ayudes pa mercar coches…); nun daba más que se precisare o non, o los ingresos de los beneficiarios... Por nun se poner a falar de les privatizaciones encubiertes a traviés de la esternalización de los servicios públicos per aciu d’empreses-chiringuitos que taragañen cientos de millones d’euros pa sustituyir el trabayu de los emplegaos públicos por trabayadores con condiciones llaborables míseres pa ellos y privilexaes pa los directivos.

¿Qué fai’l gobiernu?

Les midíes impuestes pol PSOE van escontra los de siempre: les y los trabayadores. Ponse nel disparaderu a los emplegaos públicos, culpándomos por tener (dellos) un trabayu estable, escaeciendo a los miles de temporales qu’agora pretenden poner na cai. Rebaxen los salarios una media del 5 % esti añu, pese a que práuticamente yá teníemos conxelaes les nueses retribuciones (por mor d’un alcuerdu con UXT, CC OO y CSIF, qu’agora incumplen); conxelen les retribuciones yá devaluaes pal añu que vien. Conxelen la mayoría de les pensiones pese al Pautu de Toledo, paralicen gran parte de les inversiones públiques, reducen l’aportación a la cooperación al desarrollu, pretenden entamar el copagu de los gastos sanitarios... Nun se diz un vierbu de cuála va ser l’aportación de los que más tienen, nun se diz un vierbu de les grandes bolses de fraude fiscal, nun se diz un vierbu de pidir responsabilidaes a los causantes de la crisis. Equí paguen los de siempre: les y los trabayadores.

¿Cómo respuenden los sindicatos mayoritarios?

Énte estes midíes, los “sindicatos mayoritarios” llancen en solitario una convocatoria de fuelga en tol sector públicu pal 8 de xunu qu’entra, y dempués llamen a los demás a sumamos a la mesma, mientres siguen sentaos col gobiernu y patronal negociando otra reforma llaboral, que nun pue consistir más que nuna vuelta de tuerca más a la xente trabayador. Énte esta agresión continuada na CSI entendemos que nun hai res que negociar y que nun cabe más que la FUELGA XENERAL y la confrontación xeneral énte un gobiernu y una Xunión Europea que nun son quien a atacar a los responsables verdaderos de la crisis. Tarrecemos qu’esti tipu de convocatories sectoriales sían la sida pa nun llanzar una respuesta contundente, qu’esta convocatoria sirva de sida y que suponga una apa pa pautar, dividir y desmovilizar en nome de la “responsabilidá”.

¿Qué fai la Corriente?

Paralelamente, n’Asturies, dende la Corriente Sindical d’Izquierda entamemos movilizaciones de manera unitaria con toles centrales sindicales con representación na alministración –sacante UXT y CC OO, que dende l’empiezu foron por llibre–, que remató nes manifestaciones del 19 de mayu y del 2 de xunu n’Uviéu, nes que participaron miles de persones emplegaes públiques. Y comprometémosmos a siguir nel mesmu camín de resistencia y llucha.

Sobren los motivos

Insistimos: esti ye un problema global qu’afeuta a la sociedá en conxuntu; sobren los motivos pa movilizase y nun quedar callaos. Pero ye que, puestos a recortar ¿por qué nun recorten –o suprimen, según el casu– los sueldos vitalicios de los políticos, los gastos militares, les subvenciones y los lliberaos institucionales de sindicatos, partíos políticos y organizaciones empresariales, los beneficios de la banca, les subvenciones a la Ilesia católica, los conciertos con colexos privaos, el presupuestu de la Casa Real, los chiringuitos innumerables, etc., etc., etc.?

*Estaya de l'Alministración Autonómica de la CSI