lunes, 12 de julio de 2010

Estxs son los que nun amesten politica+fúbol.

¿ Y a estos quien los detién? ¿ Y quien mete-yos la llei antiterrorista por quemar coches ?



Graves enfrentamientos ente siguidores d'España y policía na celebración de la victoria de la seleición española nel Mundial de Suráfrica na plaza d'España de Barcelona. Hubo ventiún deteníos por desordes públicos y setenta cuatro mancaos, de los cuales nueve son mozos y trés policíes llocales, y ventidós tuvieron qu'ingresar nel hospital según datos oficiales. Tolos incontrolaos proferieron berros contra Cataluña y la policía, a quién llanzaron oxetos.

Los primeros incidentes y cargues entamaron a la una de la madrugada na plaza España, cuando los axentes de la Guardia Urbano ficieron desagospiala. Repitieronse dos hores dempués na rambla Canaletes, con un grupu más amenorgáu de forofos, y na plaza Artós la policía y los mozos tamién tuvieron qu'intervenir.

Los Bomberos de la Generalitat fixeron ochenta y seis servicios nel Principáu p'apagar quema urbano, sobremanera pola crema de contenedores de basura y tamién dalgún vehículu, ente les diez de la nueche y les seis de la madrugada pasada.