miércoles, 28 de julio de 2010

Vídeu de la presentación de la campaña " Democracy for Asturies".



Vídeu de la presentación oficial de la campaña internacional, cellebrada'l pasáu vienres 23 énte la Ca´ Conceyu de Xixón.

"Democracy for Asturies" quier dar a conocer fuera d'Asturies la "situación sociopolítica y de conflictu permanente na que vivimos"



Primeros sofitos internacionales dende Occitania, Escocia, Irlanda, Euskal Herria o Andalucía.

Presentóse en Xixón la iniciativa "Democracy for Asturies". Ayeri de tarde, na Plaza Mayor de Xixón, empicipió la campaña cola so presentación pública a cargu de Paloma García, Mario Arbesú y Xose A. González. “Llego’l momentu de dar a conocer fuera d’Asturies la nuesa realidá y de la xunida del nacionalismu d’esquierdes al rodiu de proyeutos como ‘Democracy for Asturies’”, indicó Arbesú na presentación.

“La campaña quier dar a conocer fuera d’Asturies la situación sociopolítica y de conflictu permanente na que vivimos” señaló Mariu Arbesú. Paloma García, desplicó que l’oxetivu ye ameyorar la situación que como pueblu carecemos. García definió la iniciativa como un apueste ambiciosu poles relaciones polítiques globales y la solidaridá internacional p’ayudar a construyir una democracia dafechu n’Asturies.

Na presentación que los derechos sociles y colectivos tán maxicaos, "nin se reconoz el derechu a falar la nuesa llingua, nin podemos decidir el marcu políticu o socioeconómicu nel que queremos desendolcarnos".

El manifiestu "Democracy for Asturies" puen roblalu toles organizaciones polítiques y persones, asturianes o non, que tean d’alcuerdu col mesmu. La páxina web de la iniciativa internacional va tar abiertu nun tardando y dende ella va poder lleese'l manifiestu en idiomes estemaos, va poder firmase y va poder facese un siguimientu de la campaña. Amás, "Democracy for Asturies" yá tien un perfil na rede social facebook con más de mediu millar de sofitos de tol mundu.

Los primeros sofitos.

Los sofitos internacionales a la campaña que pide democracia p'Asturies yá entamen a llegar. Les primeres organizaciones en dar el so sofitu a la campaña foron les mocedades del Shinn Fein d'Irlanda, la Young Organotation of the Scotthish National Party d'Escocia, Jaleo d’Andalucia, les catalanes Endavant y Maulets o la organización estudiantil vasca Ikasle Abertzaleak. Amás, de sofitos individuales dende delles naciones ensin estáu de tol continente.

Fonte:infoasturies.net

BPA tresllada la so propuesta pa un"8 setiembre xunitariu"


El Bloque por Asturies fai un llamáu públicu pa que´l 8-S seya un día de movilización ciudadana y xunitaria pol futuru d´Asturies. Poro, yá entamó a treslladar la so propuesta.

Tal como adelantaba’l voceru nacional de la formación, Rafa Palacios, al traviés del videochat d’Asturies.com, el Bloque vien de facer un llamáu a la movilización social, sindical y política de la izquierda, l´asturianismu y l´ecoloxismu, “pa qu´esti 8 de setiembre entamemos a construir nuevos espacios de participación social, pa defender los nuestros drechos, la sanidá y la educación públiques, la nuestra tierra, pa reivindicar el drechu a vivir y trabayar n´Asturies, pa expresar el nuestru compromisu solidariu ya internacionalista, por tresformar la rialidá, pol drechu a vivir en paz con xusticia social”.

La formación nacionalista quier qu’asina’l Día d´Asturies seya de movilización y llucha, “un día d´unidá d´acción de la sociedá asturiana pol nuestru futuru”.

El Bloque llama a una movilización xunitaria como respuesta a la “triste rialidá que mos quieren imponer dende los Gobiernos d´España y Asturies”. Una triste rialidá que, indiquen, pon en pelligru un futuru dignu y que condena a la exclusión, al paru y a la emigración.

“Ye imprescindible una respuesta democrática que contraponga´l silenciu y la resignación, la esperanza d´un futuru meyor y la fuerza de la unidá pa facelo rialidá”, apunten.

La organización nacionalista entamó güei a treslladar esta propuesta a los movimientos sociales, a les fuerces sindicales y polítiques, pa que´l próximu 8 de setiembre, “dende´l respetu a la pluralidá y la diversidá, convoquemos a les ciudadanes y ciudadanos a una movilización xunitaria y ensin sigles pol futuru d´Asturies”.

Fonte: Asturies.com