lunes, 23 de agosto de 2010

La Pantoxa nun viende...lo que-y paguen...


La organización previera un "llenu total"

Pesie al maquillaxe de dalgunos medios, lo de La Pantoja y Moreno en La laboral nun se pue calificar más que de chascu y pa llegar alpenes a la media entrada, Moreno, nuevu promotor artísticu del centru cultural, convidó, namás y na menos que a 600 persones. Según El Comercio, hebo 1500 persones, según La Nueva España unos mil pagaron entrada a les que se sumaron 600 convidaes, La Voz fala de algo más de media entrada con invitaciones incluyíes. L'aforu total del eventu yera 2.600 espectadores.

L'eventu pesie a nun ser pa nada esitosu tuvo un ampliu seguimientu de los medios ocupando páxines escrites y minutos en televisión y radio abondo, tanto de promoción como de difusión d'un éxitu inesistente. Más cuando la propia organización del conciertu, la promotora madrilana de José Luís Moreno, de la tonadillera previera y garantizara un "llenu total", dalgo que quedaron lloñe d'algamar nin con tol sofitu mediáticu, nin nun Xixón enllenu turístes.

"Lo más grande en Zarcuela", ye'l prósimu eventu programáu pola productora que, según el propiu Moreno, quier convertir La llaboral nun "Zara de la cultura".