viernes, 26 de noviembre de 2010

¿Vas aguantar otra vuelta de tuerca?


Los sindicatos CSI, CGT, SUATEA y SF convoquen una manifestación en Xixón el 1 d'avientu contra'l plan d'axuste del gobiernu español.

Col llema ¿Vas aguantar otra vuelta tuerca? dellos sindicatos convoquen una nueva movilización escontra los recortes sociales de Zapater. Asturies avanza hacia les 100.000 persones paraes y "ye'l momentu de recuperar les llaves del nuesu futuru". EL 1 d'avientu na manifestación, con salida na Plaza l'Humedal de Xixón a les 19:30 hores, va vindicase, ente otres cuestiones, un emplegu estable y dignu, renta básica universal, repartu del emplegu o la prohibición de faer hores.

MANIFIESTU DE LA CONVOCATORIA

Asturies avanza hacia los 100.000 paraos y paraes, mientres que l’Estáu español acércase a los 5 millones. El 40 % de la mocedá y, polo menos, el 30 % de les muyeres ta nel paru. Cola reforma llaboral y los recortes sociales, el gobiernu abarata y facilita’l despidu, baxa los sueldos, favorez l’emplegu temporal y precariu, empeora les condiciones llaborales y dexa nel paru a los y les trabayadores.

El 72 % de los y les pensionistes cobren menos de 1.000 €. El 58,5 % (más de la metá) cobren menos de 600 €. Quieren aumentar a venti’l númberu d’años de cotización pal cálculu de les pensiones (fálase, incluso, de tola vida llaboral). Quieren aumentar, tamién, el númberu d’años de cotización p’algamar la pensión contributiva (actualmente 15 años). Aumenta a cuarenta’l númberu d’años p’algamar el 100 % de la pensión (actualmente 35 años). Xuben la edá de xubilación a los 67 años.

Con too ello, la cuantía de les pensiones reduzse un 5 % de media. El gobiernu plantega recortes sociales pa faer “un plan d’aforru énte la crisis”, pero regaló 150.000 millones d’euros a los bancos (los causantes verdaderos de la crisis). Énte esto, ye menester crear una banca pública qu’actúe como dinamizadora de la economía productiva y que ponga frenu a la fartonería de la banca privada, crear un impuestu nuevu sobre los beneficios bancarios, eliminar les SICAVS (ún de los abellugos de les grandes fortunes que, por una bula del gobiernu, coticen al 1 % en vez d’al 35 %) y gravar toa operación financiera con destín a un paraísu fiscal o que nun tenga una fin productiva.

El gobiernu sigue ensin poner frenu a un fraude fiscal que supón una estafa superior al 30 % de lo recaudao por Facienda. Ye menester un plan de llucha escontra esti fraude fiscal y que pague más el que más tien. Por eso ye menester implantar un impuestu nuevu sobre los beneficios de les grandes empreses y multinacionales obligándoles a reinvertir el 50 % de los beneficios nel sitiu onde s’asienten les plantes.

Ye imprescindible la creación d’un fondu de reserves financieres, a cargu de les organizaciones empresariales, pa financiar les empreses en crisis o en quiebra. Cuando consiguieron beneficios multimillonarios lleváronlos a paraísos fiscales; agora diben sirvir pa reflotar empreses. Tamién ye necesario llanzar un plan pa “sacar a flote” la economía somorguiada, que supón una bolsa de fraude (dineru negro) de más de 65.000 millones d’euros. Queremos que se pongan en práutica una serie de midíes que redistribuyan la riqueza y garanticen un nivel de vida dignu pa toes y toos:

- Emplegu estable y salariu dignu pa toes y toos.

- Renta básica universal. Drechos básicos (alimentos, salú, vivienda y educación) garantizaos pol Estáu. Paralización de los procesos d’embargu y desahuciu a los y les trabayadores en situación de precariedá o desemplegu.

- Repartu del emplegu: reducción de la xornada llaboral ensin perda de salariu.

- Prohibición de faer hores. Trabayar toes y toos pa trabayar menos.

Fonte: Infoasturies.