lunes, 6 de diciembre de 2010

El procesu de Burgos.

Hestoria de como'l poder popular pue aparar la maquinaria facista del Estáu, y como inda güei nun hai munches diferencies coles situaciones represives d'antañu.





Bolivia rebaxa ochos años la xubilación y nacionaliza les pensiones


L'Asamblea de Bolivia aprobó la reforma de les pensiones qu'amplía los beneficios y nacionaliza l'alministración del sistema, que taba en manes de dos fondos privaos pertenecientes al bancu BBVA y a la empresa suiza Zúrich.

La nueva llei, ún de los puntos claves del Gobiernu del presidente Evo Morales, aprobóla'l Senáu tres la so ratificación la selmana pasada na Cámara de Diputaos.

"L'aprobación ye histórica y va cambiar la realidá de tola xeneración de xubilaos que taba esperando esta llei qu'inclúi a otros sectores", dixo tres la votación el presidente del Senáu, René Martínez, según un comunicáu.

La llei, productu de cuatro año de negociaciones nes que tuvieron escluyíos los empresarios, rebaxa la edá de xubilación de 65 a 58 años, rebaxando dicha llenda ente los mineros y les madres, y amplía'l beneficiu a trabayadores autónomos, como los llabradores.

El Gobiernu y los sindicatos yá acordaaron dicha reforma, polo que los trámites parlamentarios malpenes llevaron trés selmanes. Morales envió'l proyectu'l 16 de payares, prometiendo que sería un regalu de Navidá pa los trabayadores.

"Esta ye la nueva política de redistribución (...), pa la busca de reducir la probeza y pa la igualdá de los trabayadores", declaró Morales pa xustificar la reforma.

Fonte: Asturies.com

Que falen los xirones, que glayen les muries


N’avientu convocatoría autónoma d’aición colectiva-individual



Ante lo que ta pasando y el silenciu complice que los medios de comunicación fain de les reivindicaciones nacionales yá sociales, "ye hora de faenos visibles en tolos requexos d’Asturies".

Durante tool mes d’avientu entamase una campaña intensiva pa faer visible el conflictu nacional yá social que vivimos anguañu. Que falen los xirones, que glayen les muries, qu’esconsonen les conciencies. Na campaña inviten a toes y toos a participar cola so "creatividá caleyera".

Fonte: Aruelu.com