viernes, 17 de diciembre de 2010

CSI Mocedá refuga los despidos en Duro Felguera


Dende CSI Mocedá queremos manifestar la nuesa más fonda solidaridá colos trabayadores de los talleres de Barros de Duro Felguera. El Espediente de Regulación d'Emplegu mediante el cual pretende amenorgase la plantiya nun 60% despidiendo a 90 obreros implica un nuevu pasu na destrucción del texíu productivu asturianu en función de planes y oxetivos que nada tienen que ver colos intereses de la mayoría social.

Lo que se pretende ye preparar primero'l zarru de Barros, y más tarde el d'otros talleres de Duro Felguera n'Asturies, siguiendo cola mesma estratexa políticu-empresarial que se lleva aplicando a lo llargo de décades nesti país: la del desmantelamientu progresivu acompañáu de falses soluciones individuales. Non puede entendese a Barros como un casu aislláu sinón como un pasu más nun procesu que namás conduz a tresformar al valle y a toa Asturies nun verdaderu desiertu industrial, onde a los mozos y moces que nun emigremos estos años últimos fora de Asturies namás correspuéndenos un presente de paru y de sobresplotación llaboral según los casos.

Énte esta situación, acompañada de retayos cada vez más radicales d'ayudes y prestaciones sociales, a los mozos y moces d’Asturies si aspiramos a tener la más mínima opción d'ameyorar les nueses condiciones de vida como colectivu namás mos queda un camín non menos radical: el de la llucha directa, confrontando abiertamente colos responsables gubernamentales y empresariales y xenerando situaciones incontrolables que supongan un coste político y económico pa ellos.

¡Nenguna agresión a Asturies, ensin rempuesta!

Villanueva de la Tercia pide la 'nacionalidá asturiana'


La llocalidá Villanueva de la Tercia, perteneciente alministrativamente al conceyu de Villamanín y a la provincia de Lleón, fartos del maltratu que reciben del ayuntamientu quieren dixebrase de Villamanín y tan dimpuestos a asumir la «nacionalidá» asturiana, pasando a formar parte del Conceyu L.lena: «Si l'Alcalde ta interesáu, que nos convoque y buscaremos xuntos una fórmula", señala Ana Gutiérrez, portavoz de los vecinos, al diariu La Nueva España.

Villanueva de la Tercia ye un pueblu que s'alcuentra ente Villamanín y Payares. La carretera N-630 que crucia el puertu pasa xusto pol mediu de la población y nelli viven dalgo menos de cincuenta families. La Xunta vecinal de Villanueva de la Tercia ta mui molesta pola abandonu que sufren por parte del Ayuntmaientu de Villamanín, gobernáu por Óscar Gutiérrez (PP).

Los vecinos son conscientes que la dixebra ye cuasique dalgo imposible, pero planteguen esta posibilidá convencíos de que ye la meyor solución pal pueblu. Los vecinos d'esta parroquia quieren un cambiu d'aires y tan dimpuestos tanto a incorporase a La Pola de Gordón o a L.lena. "Munchos vecinos residen n'Asturies y taríemos encantaos si nos quieren acoyer", señala Ana Gutiérrez.

Nun ye nueva la situación de que pueblos, parroquies o conceyos del norte de la provincia de Lleón pidan la so incorporación a Asturies dende que se formare l'actual estáu de les autonomíes, habiendo tamién dalgunos casos de zones pertenecientes a Galicia que tamién lo pidieran nel so momentu.

Fonte: Infoasturies