lunes, 20 de diciembre de 2010

Aiciones propagandístiques en sofitu a los trabayadores de Duro Felguera por parte de Darréu.

Militantes de la organización política de mocedá Darréu, llevaron a cabo demientres esti fin de selmana delles aiciones propagandístiques nel Conceyu de Llangréu en sofitu a los trabayadores de Felguera Construcciones Mecániques, del grupu Duro Felguera. Recordamos, como alvertimos la selmana pasada dende esta organización mediante una nota de prensa que l'únicu fin que la patronal busca ye'l pieslle de la factoría pa dedicase a la especulación. Asina 90 families puen quedar na cai, y el Conceyu de Llangréu nuna situación llaboral inda más llaceriosa de la que vive anguañu.

La mocedá soberanista y socialista de Darréu nel Conceyu de Llangréu nun vamos quedar paraos demientres vemos como van arramplando tol nuesu texíu productivu, renegando al conceyu a un futuru más qu'escuru. Si'l conflictu nun s'igua nun duldaremos en siguir realizando dende les nueses posibilidaes aiciones d'esti tipu, a la par qu'informatives. Tamién queremos dende equí treslladar tol nuesu sofitu a los trabayadores de Barros, y amosar la nuesa más fonda solidaridá. Anque esperemos enquivocanos, nun paez que nin dende'l Gobiernu del Principáu d'Asturies nin dende'l municipal, llideráu por Esther Diaz vayan a facer muncho porque la Duro siga na llocalidá.
Semeyes ya información na páxina web de Darréu.

Muerre l’últimu representante del Conseyu Soberanu d’Asturies


Quiciás el titular pueda resultar estrañu, pero axústase dafechamente a la realidá. Cola muerte del que fuera primer Presidente Autonomicu asturianu, Rafael Fernández, muerre tamién l’últimu representante del Conseyu d’Asturies que, el 24 d’agostu de 1937, se declaró “soberanu”. Asturies vivía, naquel entós, una situación d’acosu y derribu poles tropes franquistes que, depués del paséu militar pol País Vascu y Cantabria, aprestábase a facer lo mesmo nel nuestru país. La resistencia qu’atopó nun tuvo nada que ver colo anterior. Cada metru que conquistaron fue a costa de munchu sacrificiu y muncha perda de vides. Neses circunstancies, y a la vista’l desentendimientu o la falta organización por parte’l poder central, el Conseyu d’Asturies y Lleón decide proclamase “soberanu”. Rafael Fernández, ocupaba nesi momentu la cartera de Facienda, pasando nesi momentu a ocupar la d’Orden Públicu. Pa que los que nun lo conozan lo sepan, esti ye’l testu del “Decretu de Soberanía”:
“Artículo 1º.- El Consejo Interprovincial der Asturias y León, a partir de la fecha y hora de este decreto, se constituye en Consejo Soberano de Gobierno de todo el territorio de su jurisdicción y a él quedan integramente sometidas todas las jurisdicciones y organismos civiles y militares que funcionen en los sucesivo dentro del referido territorio.

Artículu 2º.- El propio Consejo Soberano, a la vista de los acontecimientos favorables que se produzcan en el curso de la guerra, determinará el momento de despegarse de las funciones soberanas que hoy asume.


Artículo 3º.- De este decreto se dará cuenta al Gobierno de la República para su convalidación, sin perjuicio de su absoluta vigencia, impuesta por imperio de las circunstancias, desde este mismo momento de su promulgación. Dado en Gijón a las 24 horas del día 24 de agosto de 1937″

Esti fue, xunto a los doscientos años de Monarquía Asturiana, y la declaración de Guerra a Napoleón, un de los momentos en qu’Asturies fue soberana. Llamentablemente, nun sirvió pa facer frente al avance imparable del fascismu, pues la diferencia en númberu y armamentu yera aplastante. Pero quede afitáu un momentu históricu importante, del qu’agora esapaez l’últimu personaxe vivu que participare. Bien ye verdá que, cuando tornó del esiliu, Rafael Fernández, xenru de Belarmino Tomás, faló a la escontra d’aquella declaración de soberanía, pero’l fechu ciertu fue qu’él formó parte del Gobiernu d’una Asturies soberana. Eso naide lo pue negar. Anque agora la xente fale d’otres coses.


Autor artículu: Vicente G. Oliva, Asturbulla.org

Darréu énte les pallabres hipócrites de Javier Fernández.



Dende la organización de mocedá Darréu queremos treslladar a les moces y mozos del país la nuesa postura alredor de les caberes pallabres de Javier Fernández, onde afirmaba'l que'l oxetivu últimu del PSOE ye facer d'Asturies “ una tierra pa quedase”. Onde tol que quiera pueda trabayar, aseguró'l secretariu xeneral de la Federación Socialista Asturiana.

Como mozos y moces sentímonos indignaos por estes pallabres. Creemos que facer proselitismu dende la FSA-PSOE, prometiendo una Asturies pa vivir y trabayar nun ye éticu nin tolerable por denguna persona que se sienta parte d'esti país. Los máximos responsables políticos d'esti éxodu de compatriotes, que colen del país a la gueta d'unes espectatives de vida más dignes nun son otros que'l Gobiernu, gobernáu anguañu por PSOE ya Izquierda Xunida. Poro, vender agora promeses d'unes espectatives llaborales y sociales segures n'Asturies ye escaecer tola responsabilidá d'ellos mesmos cola emigración forciada.

Como'l so antecesor, Tini Areces, paez ser que Javier Fernández vive n'otru mundu estremáu al de la ciudadanía asturiana. Si Areces falaba de la emigración de mocedá como de “lleenda urbana”, Fernández prefier prometer un futuru n'Asturies a la mocedá ensín que se dean condiciones polítiques, económiques o sociales pa qu'esto fuere posible. El Réximen de la FSA que llevamos careciendo durante décades, yá s'encargó de frayar el texíu económicu y vendelu al “menor postor”.

Asina, Darréu quier denunciar al Gobiernu d'Asturies PSOE-IX como los máximos responsables d'esta situación, que coles sos polítiques d'axentes colonizadores fundieron a la mocedá d'esti país. Javier Fernández nun ye namái qu'un mentirosu más, como foi Tini Areces, al cual dende los sectores populares y soberanistes tenemos que desgastar. Pedimos a la mocedá qu'amuese'l so descontentu coles promeses vacies de la FSA y s'organice en clave nacionaliega y d'izquierda tresformadora. Solo asina, dende'l soberanismu/nacionalismu asturianu podremos ser dueños del nuesu propiu destín, y finar d'una vegada por toes, cola crisis permanente que carez Asturies.

¡ PSOE VENDEPATRIES !

¡PUXA ASTURIES DIXEBRA Y SOCIALISTA!


Fonte: www.darreu.org