sábado, 25 de diciembre de 2010

Mañana domingu 26 d’avientu Darréu cellebrará’l so III Congresu Nacional


La organización política de mocedá nacionaliego independentista, Darréu, entama esti prósimu domingu 26 una cita perimportante pa tola rede de militantes y simpatizantes. Llega’l III Congresu Nacional de Darréu, que sedrá puntu d’alcuentru ente toles persones que conformamen esti proyeutu políticu que vien desenrrollandose dende l’añu 2004.

El Congresu Nacional de la moceda independentista va cellebrase en Xixón, col enfotu de ser el referente pa la aición política que Darréu escueya facer nel futuru. L’analisis de la so realidá ye perimportante nesti Congresu, nel cual se visionarán y analizarán los aspectos organizativos, tauticos y políticos onde la organización de mocedá cree que ye importante ameyorar. La valoración de los puntos fuertes de Darréu y l’autocrítica son dos pegoyos a tratar nesti aconceyamientu de la mocedá independentista revolucionario.

El resultáu d’esti III Congresu Nacional pue ser lo qu’oriente a Darréu y los sos militantes nos prósimos meses y años, polo que ye fundamental que los militantes y simpatizantes se vuelquen nesti eventu; "pa construyir una alternativa fuerte de calter soberanista hai que construyila dende la mocedá, que ye’l futuru del país, y dende una visión popular revolucionaria, como forma d’analizar la realidá de la nuesa nación y del mundu enteru"

Fonte: Aruelu.