viernes, 31 de diciembre de 2010

Feliz añu 2011.


Que l'añu qu'entra seya l'entamu a la fin de la construción política d'un movimientu asturianu qu'afite na soberanía nacional y na xusticia social los sos pegoyos básicos. Que andechemos toxs baxo unes idees d'igualdá personal, coleutiva y que la solidaridá faiga de nós meyores persones y meyores asturianos. Que finen les rocees infantiles y ensín arrenunciar a nada seyamos quien a axuntanos dende'l respetu y la igualdá, pero siempres formandonos y aldericando, sele y tolerantemente.
Pero nun escaezcamos que'l camín d'esti pueblu primiu, como'l de tantos nun ye otru qu'algamar la so independencia política y económica, nun hai otra. Debemos saber xugar les nueses cartes, pero la solución ye bien cenciella: Ser militantes patriotes asturianos día a día y facer práctica política d'ello. Ser revolucionarios, non por que temos alloriaos señores, non. Sinon porqu'esti sistema ye miserable y s'apoya nos más pa facer asquerosamente ricos a una minoría que conderga a esa mayoría popular. Ye necesaria la tresformación política, social y económica.
Finalmente, de nuevu, deseavos el meyor posible, y qu'esti 2011 faiga de nós meyores militantes asturianos, pero sobre too, meyores persones. Recordavos tamién que podeis ponevos con esti blogue en contautu pa lo que vos pete na direción de correu lleutrónicu : frayandocadenes@gmail.com
Asturies, a la gueta'l so determín!
Asturies a la gueta l'Estáu Socialista!
¡ PUXA ASTURIES !

Cuatro guardies civiles condergaos por tortures graves


Penes de cárcele pa cuatro axentes del cuerpu militar español por tortures
L'Audiencia de Gipuzkoa condergó a a cuatro guardies civiles por un delitu de tortures a Mattin Sarasola ya Igor Portu, anque impón-yos condenes mínimes pa estos casos. La resolución xudicial niega credibilidá a la versión oficial que vieno defendiendo'l Ministeriu del Interior d'Alfredo Pérez Rubalcaba dende xineru de 2008.

La sentencia señala al sarxentu Juan Jesús Casas García como autor d'un delitu de tortures graves y de mancadures, polos que-y impón cuatro años y mediu de prisión; al guardia civil José Manuel Escamilla, a dos años y mediu de prisión pol mesmu delitu; y a los agentes Sergio García y Sergio Martínez, a dos años de prisión y ocho díes de llocalización permanente.

Los cuatro foron inhabilitaos por 8 años y a la Guardia Civil y la Policía española, por responsabilidá civil subsidiaria, al pagu de 18.000 euros a Igor Portu y 6.000 euros a Mattin Sarasola «pol daño físicu y psíquicu causáu» a ambos.

Amnistía Internacional lleva años denunciando la esistencia de tortures nel Estáu español por parte de les fuercies policiales.

Fonte: Infoasturies