domingo, 2 de enero de 2011

¿ Cuántos " asturianistes" van picar ?


“el reto gigantesco de devolver a nuestro país a la primera división de la política y de la economía españolas”

El Principado de Asturias es un país pequeño, alejado y aislado por barreras suficientemente poderosas -incluidas las barreras políticas regionales- como para que sus problemas se conozcan y preocupen, y los asturianos apenas cuentan en las decisiones de los centros de poder, incluidas las direcciones nacionales de los grandes partidos estatales."
“Concedenernos la confianza para sumar y coronar con éxito la aventura ya no depende de mí ni de todos nosotros: será cosa del conjunto de los asturianos. Pero creo que vale la pena el esfuerzo para recuperar el orgullo de ser asturianos. Por mí no va a quedar"
Lo que nos faltaba por ver. Si, el PP estatal tien pánicu a que naide mire polos intereses del país asturianu. Pero un home como Cascos, que llegue equí ensín querer saber muncho del país de so en años y años y faigan esti discursón populista y ¿ federalista?, que se mos pon patriota y too ye de tener poca vergoña. Pero señores, tean soyertes al " asturianismu " políticu ya internauta. Si,si tean soyertes. Que verán lo pocu que tarden dalgunos en ponei la etiqueta d'asturianista másimu y cabezaleru del país, cuando non de nacionaliegu posibilista. Vamos, qu'a ver cuantos " asturianistes" entamen a pedir el votu pa Cascos. Tiempu al tiempu, sinon se cuela nesto del "asturianismu políticu", yá saben...

trabayadores corten los accesos a la estación d'esquí de Payares


Los sucesos na estación iverniza asturiana Valgrande-Payares siguen. Tres los fallos nel telesilla y los cortes de lluz, los trabayadores del complexu empezaron les sos movilizaciones ante la non renovación de 23 contratos por parte del Principáu d'Asturies. Asina, el pasáu día 30, los trabayadores cortaron, per espaciu de tres hores, los accesos utilizando maquinaria de la mesma estación, como pales quitanieves. La corte del accesu a Valgrande torgó, amás, que los dos operarios qu'entren al trabayu a les 7 de la mañana pa comprobar l'estáu de les pistes y emitir el primer parte informativu de la xornada, pudieren llegar a la estación. Dende la dirección del complexu aseguróse que yá s'abrió la investigación pertinente pa identificar a los autores de la protesta.

Pela so parte, dende'l comité d'empresa desmarcáronse d'esta acción anque sí aprofiaron que “si fueron los trabayadores, ye comprensible qu'haya un nivel de crispadura alto y que daquién pueda perder los nervios ante lo que consideramos una inxusticia y un chanchullu”.