jueves, 20 de enero de 2011

Dura xornada de llucha en Barros


Ayeri xueves 20 de xineru trabayadores de Duro Felguera curtiaron demientres 4 hores el tráficu nel corredor del Nalón al so pasu pol Tallerón de Barros, onde los trabayadores tarán enzarráos dende güei hasta'l llunes de fuelga como midía de protesta. Esta forma de protesta, ocupando'l taller yá ta recibiendo amenaces por parte de Delegación de Gobiernu.

Asina les coses, la policia española pasolo mal daveres pa enfrentase pa colos trabayadores de la factoría de Llangréu, que nun escaezcamos que s'enfrenten a un ERE que dexaría a 90 trabayadores na cai. Les movilizaciones siguirán por parte la plantiya nos prósimos díes, asina como la asamblea qu'hai dientru la fábrica. Tamién paez ser que'l Pueblu Trabayador Asturianu prepara movilizaciones, como una concentración de sofitu el sábadu a les 18:00 h. énte'l taller.



Vidio de les movilizaciones y los enfrentamientos coles fuercies españoles:

http://www.rtpa.es/asturias:Enfrentamientos-entre-la-policia-y-trabajadores-de-Felguera-Construcciones-Mecanicas_111295521658.html

Los trabayadores de Tenneco corten la entrada a Xixón


Movilizaciones por una solución al convéniu.

La Plantiya de Tenneco Automotive (amortiguaores Monroe) de la planta de Xixón lleven más de dos años ensin algamar un alcuerdu cola Direicion de la empresa pa la firma del conveniu. El pasáu añu tuvieren regulaos por un ERE y esti mesmu mes de xineru la empresa plantega presentar un segundu ERE pa la plantiya dafechu, ensin afitar la robla del conveniu pendiente.

El comité de empresa formáu polos sindicatos UXT, CCOO, USO y CSI tan a la escontra d'esti nueu ERE y asina-y lo comunicó a la Dirección de Tenneco. Los trabayadores aniciaron movilizaciones y protestes dientro de les cuales ta la de cortar la entrada a Xixón, un videu sobre'l corte de tráficu a la entrada de Xixón pue vese na páxina web de la nueva engaña.