martes, 25 de enero de 2011

Deteníu Riopedre, ex conseyeru d'Educación


Cinco persones deteníes nun supuestu casu de corrupción

La Policía Xudicial española detuvo ayeri al ex conseyeru d'Educación, José Luis Iglesias Riopedre, a la so númberu dos, María Jesús Otero, ex direutora xeneral de Planificación, Centros ya Infraestructures de la conseyería, y a la ex xefa del Serviciu de Procesos Administrativos de la Conseyería de Administraciones Públiques, M. R. A., nuna operación por presuntes axudicaciones irregulares na Alministración. Tamién se detuvo a los responsables de les empreses Igrafo Comercial Asturiana de Papelería, n'Uviéu, y Almacenes Pumarín, de Xixón.

Les dos empreses ufren suministros de materiales y mobiliariu pa oficines y negocios de tou tipu y cuenten coles alministraciones públiques, como el gobiernu asturianu y los Conceyos de'Uviéu y Xixón. La operación incluyo un rexistru d'estes dos empreses.

Les detenciones tan rellacionaes con presuntes axudicaciones irregulares de contratos públicos, sobre las que güei prestará declaración Riopedre nel Xulgáu 4 de Xixón. La investigación sigue abierta y la policia xudicial nun descarta que se produzan más detenciones.

Fonte: infoasturies