viernes, 11 de febrero de 2011

Mubarak dimite de la Presidencia


El presidente d'Exiptu, Hosni Mubarak, dimitió y entregó'l so poder al Conseyu Supremu Militar, según acaba d'anunciar el vicepresidente, Omar Suleiman.

Namás conocese la decisión, la xente que corrompina la Plaza de Tahrir, n'El Cairu empezó a celebrar de forma enfervorecida la noticia pola que llevaben lluchando mientres 18 díes de protesta ininterrumpida.

Los cientos de miles d'exipcios arrexuntaos dende fai 18 díes na plaza Tahrir, nel centru d'El Cairu, recibieron con berros d'alegría l'anunciu.

Dempués de la decepción que provocó ayeri'l mensaxe de Mubarak, que dixo que se caltenía nel cargu pero dexaba los sos poderes al vicepresidente, Omar Suleiman, l'anunciu qu'acaba de facer ésti últimu llenó de felicidá a los exipcios.

A lo llargo del día, miles de persones concentrárense tamién frente al palaciu presidencial y a la sede de la televisión estatal n'El Cairu, calcando nel so pidimientu de que Mubarak dimitiera. Tamién hubo protestes multitudinaries n'Alexandría, la segunda ciudá del país, y n'otros puntos del país.

L'anunciu prodúxose, acabante conocese que Mubarak treslladárase cola so familia a Sharm el Sheij.

Una bona ayalga...


Semeya d'una movilización del Conceyu Nacionalista Astur, nel primeru de mayu de 1979, paez ser que en Sama de Llangréu. La imaxen s'asoleyó nel so día na revista qu'esta formación política asoleyó, la mítica revista " Asturies Dixebrá". Como se pue agüeyar el llema principal ye " Asturies pel so autodetermín", y acompanguen a esti mesmu otros como " Non al desmantelamientu del País Astur" o " Puxa Asturies socialista y dixebrá", amás d'otros en clave puramente social. Ye solliñable que pa ser una convocatoria d'eses carauterístiques, nun primeru de mayu y entamada dende'l propiu CNA namái, se ve xentuca. Nun ye una movilización masiva pero llega al poder de convocatoria y supera al de les organizaciones nacionalistes d'anguañu.
D'aquelles se pecaría d'inocencia, de faltes d'organización, de poneilo fácil al control policial de la pseudodemocracia ñaciente o de grandonismu. Pero lo que ta nidio ye los militantes del CNA, por exemplu, nun taben militando tres d'una pantalla, nun taben faciendo vaciu a naide y nun se pasaben hores y hores emporcando al vecín nacionaliego. D'aquelles la llucha taba na cai, non n'interné. Ta nidio, nun había, y que suerte pa ellos.
Anguañu asistimos al conflictu permanente ente nacionalistes, que dende l'anonimatu y con una conexión a la rede nun aparen d'engochar a otres formaciones polítiques, que consideren rivales cuando deberíen ser compañeres. Nun se dan interacciones dialectices, naide trata de convencer a naide nin pon argumentos enriba la mesa. Nada d'eso hai. Namái hai bilordios y miseries qu'asoleyar, miseries que solo ven nel güeyu ayenu, pero que nun son capaces de ver nel de so. Nun hai un mínimu de respetu y tolerancia ente patriotes, y como se repite, caun emporca a l'otru, pero naide trata de convencer a naide, nin s'amuesa un mínimu de voluntá n'ello. Caun, naide ta escluyíu, y si lo tuviere tendría un problema, tendrá los sos posicionamientos, pero una cosa ta nidia: el cainismu sigue medrando, Asturies sigue perdiendo, y los contautos ente la izquierda nacionalista solo son por cuatro foros d'internet. Muncha xente fala de que ye la policía dende comisaría, pero nun siendo sinceros naide nun cree neso, polo menos nes más de les vegaes. ¿ Somos toxs unos fios de puta o simplemente nun tenemos cultural política pa facer argumentos serios, coherente y dende'l respetu ?¿ Hasta cuando ?