viernes, 25 de febrero de 2011

Una cadena humana va reclamar el día 2 de marzu n’Uviéu’l derechu a una pensión pública digna


‘Non a los retayos sociales y llaborales. Pol derechu a una digna: pensión pública’ ye’l lema de la cadena humana que ta convocada pal 2 de marzu na puerta’l Bancu d’España. Suatea, CNT, CSI y CGT entamen esti actu de protesta.

Estos cuatros sindicatos van protestar asina contra la firma d’Alcuerdu Social y Económicu ente los sindicartos mayoritarios –UXT y CC OO–, patronal y Gobiernu estatal que xube la edá de xubilación a los 67 años y qu’amplia’l periodu de referencia pa calcular la pensión. “Tamos ante una operación d'acosu y valtamientu de les pensiones públiques, non por causes que tengan que ver cola caltenibilidá del sistema, sinón pa faer más prestosos los fondos privaos que xestiona la banca, pa menguar les cotizaciones empresariales, p'aforrar dineru (20.000 millones d'euros) col que saniar y privatizar les caxes d'aforru, etc”, afirmen dende Suatea.

El sindicatu educativu tamién considera que “tamos ante la so salida de la crisis: restaurar la rentabilidá cola privatización de lo que queda de los bienes comunes, l'abaratamientu ensin llendes del preciu del trabayu y el refugu de cualquier derechu llaboral. Agora les pensiones y dientro d'un ratu la sanidá, la educación y tolos servicios públicos esenciales pa la nuesa vida. Tenemos de ser dafechu conscientes d'esta ecuación: emprobecemos; arriquécense. Y nun nos va quedar otru remediu que tratar d'invertila, por aciu la movilización caltenida, pa que seya la nuesa salida de la crisis”.

La cadena humana, que ta convocada pa les 19 hores, pretende xunir con una cadena humana’l Bancu d’España y la Delegación del Gobiernu estatal n'Asturies.

Fonte: asturies.com