miércoles, 9 de marzo de 2011

Debate sobre'l movimientu okupa n'Uviéu


Esti vienres 11 de Marzu l'Atenéu Llibertariu d'Uviéu entama un debate sobre'l movimientu okupa onde van participar delles persones venceyaes al desaloxáu CSO La Reflexón de Xixón.

Les lluches que s’entamaren, como la de los ocupantes de La Reflexón, con represión policial y xudicial que se caltién anguañu, centren esta actividá dientro del ciclu “De parola” qu'entama l'Atenéu Llibertariu, asítiáu na cai Ricardo Montes, 32, baxu, Uviéu.

El textu de la convocatoria ye'l siguiente:

Dende que allá pelos sesenta del pasáu sieglu venti, les ocupaciones de cases y espacios dieren aniciu al movimientu squater n’Holanda y Inglaterra, esti movimientu foi espardiéndo y afitando, mayormente pe la Europa ocidental. La ñecesidá de un techu p’abellugase, cuando menos, o de cuntar con vivienda mínimamente digna, llevó a que persones ensin recursos ocuparen, sóledos o co les sos families, un sitiu ente l’ampliu númeru de viviendes vacíes o abandonaes que xeneraba una sociedá na que dellos individuos gociaben d’un bon nivel de recursos económicos que ios permitíen poseer viviendes desocupaes.

Al tiempu, les ñecesidaes de dello xente, principalmente mozo, d’atropase al rodiu de proyeutos de convivencia o inquietudes sociales y culturales al marxen y a la escontra de los vezos amparaos pel sistema de dominiu, esprecetaron tamién la ocupación de espacios físicos pa entamar y sacar allantre esos proyeutos.

Too ello foi bozando y dando calter a un movimientu okupa que pon en cuestión, amás que los vezos sociales de convivencia y cultura, la sacrosanta figura de la propiedá priváa na que se asienta el mou de vida na sociedá capitalista que mos toca sofrir.

Les lluches que s’entamaren, como la de los acupantes de LA REFLE en Xixón y, tres el desaloxu, los nuevos intentos d’okupación, con represión policial y xudicial que se caltien al dí de güei, danmos ocasión pa esti “de parola”, que ponemos en conocimiento del común.

Fonte: infoasturies