domingo, 20 de marzo de 2011

CCOO y UXT sofiten la matanza imperialista en Llibia.


Comisiones Obreres y Unión Xeneral de Trabayadores comunicaron esti pasáu sábadu 19 de marzu el sofitu a la intervención militar de la ONU y el amosaron tar d'alcuerdu col Gobiernu del Estáu Español de Zapatero de que l'Estáu sofite militarmente la intervención. Asina lo ficieron públicu darréu d'un actu en sofitu al xuez represor Baltasar Garzón. Cándido Méndez y Fernández Toxo coincidieron na necesidá d'actuar, y amás de facelo de forma rápida.

El cabezaleru d'UXT afirmó tar d'alcuerdu col sofitu d'España y dixo " creo que sedría necesariu que s'actuara con muncha rapidez". Pela so parte, el responsable de CCOO sorrayó que " Paezme perbien que d'una vegada, anque paez qu'un pocu tardi, la comunidá internacional dea amparu al pueblu llibiu". Dende CCOO Méndez tamién dixo tar d'alcuerdu col Gobiernu español por tomar la decisión d'" andechar a normalizar la situación, y qu'actúe en defensa de la democracia y de los drechos del puebli llibiu".

Asina, tanto CCOO como UXT s'axunten a la llarga llista d'organismos oficialistes que sofiten la intervención imperialista en Llibia. Con esto, estos sindicatos del poder tan sofitando la matanza en Llibia, de la que nun va ser víctima Gadafi sinon el pueblu de Llibia. CCOO y UXT sofiten l'espoliu económicu que les grandes potencies imperialistes se repartirán darréu. CCOO Y UXT SOFITEN L'IRAK DE SARKOZI.

Concentración contra la guerra imperialista mañana

Mañana a les 19:30 delantre'l Teatru Campoamor d'Uviéu va desendolcase una xuntanza contra la ocupación militar de Llibia y contra la nueva ofensiva imperialista.

CCOO-UXT MANPORREROS DE ZP

Trevín prohibió una concentración antirracista n'Uviéu


Esti sábadu, a pocos díes del Día Internacional de llucha contra la xenofobia y el racismu (21 de marzu), el delegáu del gobiernu español n'Asturies, Antonio Trevín, prohibió una concentración contra el racismu convocada por delles organizaciones sociales, sindicales y polítiques delantre del Teatru Campoamor.

Trevín si consintió una concetración ultraderechista del Frente Nacional de claru calter xenénofobu na céntrica plaza de la escandalera onde se llegaron a xuntar una decena de persones. Unes 200 persones que s'axuntaron pa denunciar el racismu y la xenofobia foron reteníes pola policia española nes prósimidaes del teatru y desplegaron una pancarta contra'l racismu. La policia identificó a una docena de persones tres ser los encargaos de comunicar que Delegación de gobiernu prohibiere la concentración que fore solicitada y nun toviere nenguna rempuesta negativa.


Fuerces antidisturbios de la policia española retiraron los carnets d'identidá a una docena de persones durante una media, dandose la situación de que tres lleer el comunicáu y decidir dar por acabada la concentración contra'l racismu, la policia obligaba a les persones que ellí concentraes a permanecer a la espera que decidieren devolver la documentación a los sos dueños. A la vez, la mesma policia menanciaba con responsabilizar a les persones que solicitaron la concentración y a los identificaos de cualesquier incidente qu'asocediere.

Los manifestantes antifacistes nun cayeron en provocación denguna en ningún momentu y dedicáronse a amosar la refuga al racismu, polos drechos de les persones inmigrantes, de toles persones glayando llemes como "Roben los bancos, non los inmigrantes", "Riopedre nun ye inmigrante", "Nativa o estranxera la mesma clase obrera", "sobren racistes, non inmigrantes", "Asturies será la tumba del facismu" o "Nun pasarán"

Antonio Trevín, desplegó un esaxeráu continxente policial, con numberosos efeutivos apostaos nel centru d'Uviéu, a pié, furgonetes, motos,... La concentración, exeplu de xunidá d'aición antifacista y convocada en tiempu record, foi sofitada por organizaciones y coleutivos como Cambalache, L'Arcu la Vieya, Soldepaz Pachakuti, SOS Racismu, Asturias Acoge, Alambique, Ateneu Llibertariu d´Uviéu, COSAL, Radio QK, Colectivo SocialyJusticia, CienporCien Cubano, Darréu, Fai!, JCA, CJC, CGT, CNT, CSI, SUATEA, PCA, PCPE, Andecha Astur o ASCIZ.
Fonte: Infoasturies

EEUU, Francia y el Reinu Xuníu ataquen Llibia


Obama diz protexer "los intereses d'EEUU y del mundu" al anunciar que "l'aición empicipió"

Aviones franceses destruyen cuatro tanques del exércitu llibiu cerca de Bengasi mientres que los Estaos Xuníos bombardea dende'l mar y el Reinu Xuníu cola so aviación. Estaos como Rusia, Cuba, Venezuela o Bolivia tan amosándose contrarios a la guerra y Alemaña anunció que s'abstién de participar.

El presidente español José Luis Rodríguez Zapatero, anunció que'l Reinu d'España va participar nes operaciones con 4 aviones de combate F-18 y un avión cisterna, una fragata F-100, un submarín, un avión de xixilancia marítimo y va movilizar polo menos 450 militares.

"España asume la so responsabilidá" dixo Zapatero, qu'informó al rei Juan Carlos y a Mariano Rajoy y va comparecer el martes nel Congresu pa pidir la convalidación d'esta decisión.

Según les últimes informaciones Italia y Canada tamién taríen atacando yá Llibia. El presidente del Congresu llibiu, Mohammed Zwei declaró que nun se xustifica la ofensiva militar estranxera.

Manifestación en defensa de la Universidá Pública - Miércoles 23 de marzu, Uviéu