jueves, 30 de junio de 2011

Concentración contra la represión el vienres en Xixón

A lo llargo del pasáu 14 de xunu, cinco mozos asturianos/es foron detenios/des. Cada cual, en llugares distintos: dos en Carreño, ún en Xixón y dos na Cuenca del Caudal. Los/es cinco fueron detenios/des nuna especie de redada, pola brigada d’información de la policía nacional.

¿Qué tienen en común ente ell@s? La so pertenencia a una organización llegal y pacífica: el Partido Comunista de los Pueblos de España. Se les acusa de llanzar cócteles molotov escontra los caxeros automáticos de dos sucursales bancaries, demientres les lluches de Duro Felguera del pasáu mes de xineru. Los/es compañeros/es ñegan completamente esta grave acusación (afitada en supuestos ya ensin nenguna preba) qu’amás ye contraria al mou d’actuar de la organización na que militen. Dafechu, nesos díis sofitaron pacíficamente les marches de protesta de los trabayadores de Duro Felguera.

Posteriormente la policía nacional les acusó d’un delitu de terrorismu y decidió poner a disposición de l’Audiencia Nacional a trés d’ell@s. Inmediatamente, se produxeron concentraciones de sofitu n’Uvieu y en Xixón, esixiendo la so lliberación, asina como en numberosos puntos del Estáu Español (Las Palmas, Madrid, Barcelona, Valencia, Bilbo,...) y del mundiu; movios pola solidaridá énte una inxusticia.

L’Audiencia Nacional desestimó la imputación por terrorismu, considerando l’aición de la policía como desmedía, y dándo-y cursu al Xulgáu d’Instruición nº1 de Llangréu.

Sabemos qu’esto nun ye nenguna casualidá. El contestu nel que se producen estos fechos ye’l del procesu de movilizaciones más importante de los caberos años, nun momentu en que a los trabayadores y les sos families se nos impon pagar una crisis que nun provocamos. Poro se intenta criminalizar a aquellos lluchadores, militantes u organizaciones que se enfrenten díi a díi a los retayos y la degradación de les nueses condiciones de vida. N’Asturies los recientes casos de Fer, o los/es 15 de Cangás, resulten clarificadores a esti respective. Nun momentu en que la llucha ye más necesaria qu’enxamás, la detención y encarcelamientu de los compañeros de la CSI Cándido y Morala hai unos años empobinaben yá nesta direición: la represión y el castigu exemplar énte el conxuntu del movimientu obreru y los seutores más combativos de la sociedá, utilizando pa ello tola lexislación que se vien desendolcando cola escusa de la llucha escontra’l terrorismu.

De la mesma manera que respondimos estos ataques cola movilización dende la Plataforma escontra la Represión y poles Libertaes convocamos una CONCENTRACIÓN pal próximu vienres 1 de xunetu, na plaza del Parchís de Xixón a les 20:00 hores pa denunciar esti atropellu escontra los derechos democráticos básicos faciendo un llamamientu a toles organizaciones sindicales y polítiques de la esquierda, al conxuntu de los/es trabayadores y de la mocedá a movilizase en defensa de estos/es compañeros/es.

¡BASTA DE REPRIMIR A L@S QUE LLUCHEN!

¡SI TOQUEN A ÚN, TÓQUENNOS A TOOS/ES!

Movilización de los trabayadores de Saint Gobain


Alredor d'ún cientu de trabayadores de la plantilla de Saint Gobain n'Avilés concentrose frente a la fábrica col enfotu de pidir meyores llaborales.

El total de la plantilla de Saint Gobain n'Avilés sofitó güei la cuarta xornada de movilizaciones en protesta pola falta d'alcuerdos na negociación del nuevu conveniu colectivu.La movilización,amás de la concentración,consistió nel paru de la fábrica durante cuatro hores en caún de los turnos llaborales.

Según representantes sindicales la multinacional busca ampliar la subcontratación a toles actividaes ayenes a la fabricación y separtar los sueldos del IPC.Pela so parte,los trabayadores reclamen una reducción de la xornada llaboral y garantizar que'l salariu tea venceyáu al IPC y,en casu de que la compañía tenga beneficios,que la xubida seya mayor que l'índiz.

Alviértese tamién que la negociación sedrá llarga y dura,polo que les movilizaciones sedrán más "numberoses y radicales".

Fonte: Infoasturies