domingo, 10 de julio de 2011

La CSI denuncia un nuevu casu de persecución policial


La Corriente Sindical d’Izquierda quier denunciar un nuevu episodiu de persecución policial, esta vegada haza ún de los sos afiliaos, responsable de la seición sindical de la CSI nel taller de Barros de la empresa Duro-Felguera y que tien un papel destacáu na defensa los puestos de trabayu y los drechos llaborales de los trabayadores de tala empresa.

Demientres dellos díes, esti afiliáu de la CSI decatóse de tar sometíu a un seguimientu costante pela parte la Brigada d’Información de la Policía. Fasta que’l pasáu xueves, 7 de xunetu, foi reteníu por dellos miembros de tala Brigada.

Acabante rexistrar el so coche, atoparon-y preseos de pesca que, pa la Brigada d’Información, yeren “susceptibles de remanase en conflictos llaborales”, polo que se-y cursaren delles denuncies y, amás d’ello, dióse avisu a la policía llocal pa poder enanchar les denuncies por multes de tráficu y probatibles irregularidaes nel coche.

Pa la CSI, esto nun ye nuevo, yá que nun ye la primer vegada que los sos afiliaos y afiliaes carecen esta triba persecución. La CSI camienta que toos estos sucesos parten diréutamente del Delegáu del Gobiernu n’Asturies, Antonio Trevín, que dende hai años, nun tien torga en perseguir, detener y encarcelar a tou aquél y aquélla que mangue resistencia y nun entre pel aru del corruptu sistema políticu y empresarial xeneralizáu na nuesa tierra.

Y nun se trata namás d’esti sindicatu. Nes caberes selmanes, vienen produciéndose detenciones arbitraries escontra militantes d’organizaciones polítiques y sindicales, con esperpéntiques acusaciones de “terrorismu” que fasta la mesma Audiencia Nacional refugó.

Dende la CSI camentamos que quien exerce el braeru terrorismu ye una casta política y empresarial corrupta, que conderga a los y les trabayadores al paru y la probitú, qu’amontona la riqueza nes manes de banqueros ensin escrúpulos, que reprime y criminaliza indiscriminadamente toa forma d’oposición y que, a la fin, pretende finar cualisquier triba de llucha societaria o llaboral n’Asturies.

La CSI quier sopelexar que, nel so llabor de defensa, tanto de los drechos llaborales y societarios comu de les llibertaes públiques, nun va dar un pasu atrás nin siquier pa tomar impulsu y fae un llamamientu a toles organizaciones y movimientos sindicales, políticos y societarios, asina comu al conxuntu de los y les trabayadores d’Asturies, pa continuar lluchando escontra d’un sistema sofitáu na inxusticia y na acumulación de riqueza nes manes d’unos pocos privilexaos.