domingo, 17 de julio de 2011

Non a la drecha rexonalista.

Señor Cascos, yá sabemos qu'Asturies ye'l país de los asturianos, y qu'asina lo entendien personaxes como Xovellanos o Fernández de Miranda. ¿ Y qué ? D'equí alantre vien un nuevu ciclu pa toxs, que nun mos pue garrar de sopitu. Esti ye'l nuevu gobiernu d'Asturies, el mesmu que fala d'Asturies como país dientru de la grandeza de la indisoluble nación española con una identidá basada por ciertu nes fabes, la gaita, la santina y pocu más.

D'equí n'alantre a siguir faciendo camín na reconstrución nacional y social. L'únicu camín que tien Asturies ye la emancipación nacional y la cayía de la cadarma capitalista. Nun hai otru camín. Los políticos de poltrona como ésti señor solo miren pol so bolsiellu, y anque suene cansín... solo'l pueblu salva al pueblu.

Veremos que determín toma Álvarez Cascos pa colos temes de la identidá nacional d'Asturies, esperemos que seya más flexible que los perros ultraespañoliegos de la FSA. Lo que ta nidio qu'en materia social mos vien enriba lo que plantegaba'l PSOE o quiciabis entá más agresivu pa col nivel de la vida del Pueblu Trabayador Asturianu. Esta vegada, una persona que taba a piques d'arruinase salvo'l culu col discursu'l rexonalismu, mañan a lo meyor una persona cola mesma situación fala n'abertal de nacionalismu. Nun tien qu'importanos al nacionalismu d'izquierda.

La única alternativa válida ye crear frentes de llucha dende la izquierda popular y revolucionaria y la soberanía nacional d'esti país, conxugando dambes idees, yá que son la mesma. Pa eso hai que politizar a la sociedá, buscar simpatizantes y militantes, facer activismu, tomar la cai, desenrrollar calces d'información y trabayar y trabayar y trabayar. Pero trabayar coles coses bien llendaes a los oxetivos de ca estaya del futuru movimientu de lliberación nacional. La independencia y el socialismu del nuesu país nun va aportar cola "real politic" que promueve xente como ésti señor de Foro Asturias. Solo Asturies sedrá llibre cuando'l so Pueblu tome concencia y seya'l solu, como suxetu políticu colleutivu, el que faiga y fine'l camín.

A los supuestos nacionaliegos y asturianistes qu'entamen magar d'agora a facese allucinaciones con Foro Asturias y finen colando ellí dici-yos alón y puntu. Son xente que nun quinxo afrontar el camín que la izquierda nacionaliega coherente lleva faciendo dende hai más de 30 años. A esa xente nun hai qu'echar de menos, yá que ye xente oportunista y cobarde. Asturies sedrá llibre o nun sedrá.



¡ Non a la drecha rexonalista !


¡ Puxa Asturies roxa y dixebrá !