lunes, 26 de septiembre de 2011

Llamada a conceyu abiertu en Noreña.



CSI CONVOCA UNA CONCENTRACIÓN POLA SITUACIÓN DE LES PISCINES D'AVILES



La Corriente Sindical d’Izquierda va convocar una concentración pública pa denunciar el pelligru pa la salú pública qu’apareya la utilización de les piscines d’Avilés. Esta concentración va tener llugar el prósimu xueves, 29 setiembre, a les 19:30 h., na Plaza l’Ayuntamientu d’Avilés.




Dende la Corriente Sindical d’Izquierda quieren denunciar públicamente "l’ataque continuáu ya impune escontra la seguranza y la salú de los trabayadores y usuarios de les piscines d’Avilés." El sindicatu asturianu denuncia que'l vienres 23 de setiembre de 2011 hebo "un suministru de cloru detectáu a les cincu la tarde" y entruguen "¿qué pasó colos mecanismos d’alarma?, ¡cómu ye posible que la situación se descontrole fasta’l finxu de que dellos neños tuvieren de ser atendíos nel centru salú, darréu les inhalaciones de cloru?".

N’anteriores ocasiones, desplica CSI, los protocolos de seguranza "namás furrularon cuandu los monitores de les piscines denunciaron la situación". CSI camienta que ye "escandaloso y una vergoña" que torne a producise otru incidente más col cloru nes piscines ensin que se "tomare midía denguna colos responsables de les intosicaciones por cloro, porque ésti nun ye un fechu aislláu, sinon el frutu d’actuaciones neglixentes y repetíes".

Anteriores escapes de cloru prevocaren la xubilación de dos trabayadores por lesiones inreversibles, al empar que numberosos usuarios tuvieron de ser atendíos nos servicios d’urxencia de los centros sanitarios y nun ye la primer vegada que les piscines d’Avilés tienen de ser pesllaes al públicu pol pelligru qu’apareyaben pa la salú pública, desplica la Corriente nun comunicáu onde denuncia que "a riestra d’inregularidaes y de despreciu a les mínimes normes afitaes pola sanidá o la prevención de riesgos "ye enorme" y esta situación "consiéntese pola impunidá de la que disfruta la Fundación Deportiva Municipal que, al paecer, puede actuar al so antoxu y ensin responsabilidaes de denguna triba".

El cenciellu fechu de que nun esiste una mínima actuación pela parte los responsables políticos y la impunidá dafechu de la direición de la FDM, lleva a camentar al sindicatu que la riestra de “incidentes” va siguir xorreciendo fasta que se produza dalgún acidente mortal. De la mesma mena, la CSI quier denunciar cola concentración del xueves "la pasividá dafechu" del Ispeutor de Trabayu que, dempués de numberoses denuncies, "sigue ñegándose a intervenir, dexando indefensos a los y les trabayadores de les piscines, inclusu dempués de que dos d’esos trabayadores tuvieren de xubilase con amalaúres inreversibles".

La CSI desixe a l’alcaldesa Pilar Varela la destitución darréu de los conceyales y directivos de la FDM que tienen responsabilidaes na xestión de les piscines d’Avilés, asina comu la sustitución del Ispeutor de Trabayu d’Avilés y la investigación de les sos actuaciones