martes, 11 de octubre de 2011

Conceyu Abiertu por Noreña refuga la invitación de la Guardia Civil pa participar nos sos actos del 12 d’ochobre


El conceyal de Conceyu Abiertu nun asistirá a los actos

El destacamentu de la Guardia Civil en Noreña convidó a los conceyales del Conceyu a participar nos actos que cellebren el 12 d'ochobre, con motivu de la so fiesta patronal, consistentes nuna misa na ilesia parroquial y un convite, con vinu español, na Plaza Polivalente. Conceyu Abiertu por Noreña fexo pública la so refuga de la invitación y anunció que’l so conceyal nun asistirá a los actos que la Guardia Civil cellebra en Noreña el 12 d’ochobre. Conceyu Abiertu desplica que ta a favor de la retirada del "cuartelillu" que'l cuerpu militar español tien en Noreña.

N'esti sen, recuerda que "la instalación d'éstos, nos nucleos urbanos, obedez históricamente a la intesificación de los llabores represivos y centralizadores del Estáu, llabores que n’Asturies y Noreña conocemos perfectamente dáu'l protagonismu hestóricu d'esti cuerpu na represión del Pueblu Asturianu".

Pa Conceyu Abiertu la seguridá de la zona urbana de Noreña, "tien de ser asumida, igual que se fai n'otros conceyos, pola Policia Llocal" y camienten "necesario avanzar na tresformación de la policia llocal de Noreña nun serviciu públicu democráticu al serviciu del ciudadanu les 24 hores y adaptada a la rialidá y necesites de Noreña, exerciendo asina’l Conceyu de Noreña, como sedría normal, les sos competencies en materia de seguridá ciudadana y asegurando asina la prestación de los servicios básicos necesarios".

La organización d'izquierda soberanista sorraya que "son conocíes les deficiencies en materia de seguridá ciudadana que l’actual estáu de les coses conlleva y la ineficacia de la Guardia Civil en Noreña, que cubre un area grande de Siero y Noreña, y cuyes actuaciones nun dependen del conceyu, nin ta diseñada pa cubrir les necesidades de Noreña y los noreñenses".

Fonte: Infoasturies