domingo, 4 de diciembre de 2011

Mapa de riesgos y barreres por Conceyu Abiertu por Noreña.



Conceyu Abiertu por Noreña presenta un mapa participativu col oxetivu de ser ferramienta de denuncia, prevención y d’actuación política, la primera denunciar los numberosos pasos de peatones ensin adaptar y qu'incumplen la llei. El mapa, qu’agora recueye mediu centenar d’incidencies, va dir actualizándose periódicamente col material recoyíu y la intención de Conceyu Abiertu ye llevar alantre iniciatives pa iguar no posible les riesgos y barreres recoyíos.
Pasos de peatones ensin adaptar
Nesta llinia la primer iniciativa de Conceyu Abiertu ye, a la vista de la esistencia de polo menos 7 pasos de peatones ensin adaptar, poner en conocimientu del gobiernu y los grupos municipales, esta situación illegal qu’atenta contra los drechos de les persones discapacitaes y con problemas de movilidá. Dase la circunstancia, apunta CA NOREÑA qu'en munchos casos nuna acera si ta adaptáu pero la d’enfrente non, lo que dexa claro qu’hai una falta de planificación y d’interés énte la necesidá d’una Noreña accesible y de toos y toes, amás llama la intención qu’unu d’estos pasos de peatones ensin adaptar alcuentrase xusto delantre de la sede del PSOE, que vien gobernando nos últimos años.
Presentación pública
Con too ello, el 30 de payares Conceyu Abiertu por Noreña va facer una presentación pública del Mapa de riesgos y barreres de Noreña na Casa de la Cultura, a cargu del conceyal Pablo Pérez y debatirase sobre estes problemátiques y les medíes a proponer "p’avanzar hacia un pueblu pa les persones".






Fonte: CA