domingo, 11 de diciembre de 2011

Cuba eliminará la probitú pa 2015 y ye l'únicu país ensín desnutrición infantil.



Nel últimu informe del Fondu de les Naciones Xunies pa la Infancia (UNICEF) tituláu como "Progresu pa la Infancia un Balance sobre la Nutrición", determinó qu'anguañu nel mundu esisten 146 millones de neños y neñes menores de cincu años con problemes de consideranza de desnutrición infantil.


Cuba ye l'únicu país d'América Llatina y el Caribe que nun presenta desnutrición infantil. Esti datu se fundamenta nel enfotu que punxo'l Gobiernu Cubanu por ameyorar l'alimentación, sobre manera la de los grupos necesitaos. LA FAO reconoz a Cuba como la nación americana con más avances pa aparar y desanicia la desnutrición.


Nun hemos d'escaecer que l'Estáu Cubanu garantiza una canasta básica alimenticia y promueve los beneficios de la llactancia materna, calteniendo hasta'l cuartu mes de vida la llactancia esclusiva y complementando hasta'l sestu mes con otros alimentos. Amás, a toles neñes y neños se-yos entrega dende la ñacencia a los siete años d'edá un llitru llechi de forma diaria, ente otros alimentos.


La propia ONU punxo a CUba na vanguardia de países que cumplen col desarrollu humanu. Pa 2015, por si fuera pocu, Cuba tien ente los sos oxetivos desanicia la probitú total y garantizar la sustentabilidá ambiental.


Nun hai qu'escaecer qu'estos datos y llogros vienen de la man de 50 años d'embargu y de bloqueu económicu, comercial y financieru impuestu por Estaos Xunios.