jueves, 26 de enero de 2012

El BNG sigue la ofensiva chovinista nel Occidente Astur.

Güei EuropaPress asoleya una noticia que ye más que grave pa los intereses del Pueblu Asturianu y la nuesa nación. Fai referencia a l'asamblea que'l Bloque Nacionalista Galego va cellebrar esti fin de selmana qu'entra nel país vecín. Nesi aconceyamientu los galleguistes van anovar los muérganos de direición y aprebarán les sos nueves tesis polítiques y organizatives. El documentu de bas, empobináu pola UPG recueye una propuesta pa espandir la estructura organizativa a eso qu'ellos llamen la "Galiza Irredenta", ye dicir, territorios d'Asturies y parte de Castiella y Lleón que reclamen como parte de la nación gallega. Ye persabíu la intención d'anexonar territorios como la Tierra d'Eo-Navia o Ibias por parte del nacionalismu gallegu dende hai yá añós, pero nun ye hasta agora cuando la principal fuercia política d'esi país lleva eso a la praxis política.

La coalición socialdemócrata y nacionaliega quier afitar una estructura nos conceyos del occidente asturianu que se presupón que-y permitirá presentase a les eleiciones de conceyu n'Asturies y tratar de siguir llanzando cantos de sirena y esborriando la identidá asturiana del occidente astur. Per otru llau, esta ofensiva imperialista y anexionadora del galleguismo vien de la man d'un más qu'amosable pasotismu por parte del nacionalismu asturianu, con dalguna esceición como'l seutor d'Andecha Astur, siempres mui firme na defensa de la asturianidá del occidente y la denuncia pública del procesu de galleguización. Si'l nacionalismu asturianu, tanto no políticu como no cultural, foi pasota énte esti procesu nun fai falta que faigamos referencies a los políticos y partíos del Réximen, los que nun solo miraron pa otru llau sinon que sofitaron dalgunes iniciatives del galleguismu d'una forma evidente.

Ciertamente nun se pue ñegar qu'esti procesu ta en marcha, y con independencia de lo que salga nesta asamblea estraordinaria del BNG, lo ciertu ye que'l nacionalismu gallegu va siguir enfotándose na estratexa chovinista y aculturizadora d'esa parte d'Asturies tan escaecía. El Bloque Nacionalista Galego, con otres organizaciones de la redolada, s'autodefín con estes maniobres como una fuercia socialfacista y chovinista, pues reclama territorios qu'enxamás pertenecieron a Galicia ya inora la fonda identidá propia al empar que marcadamente asturiana d'esos conceyos. Pesie a tar nidio que'l 99,99 % de los y les habitantes del occidente se sienten asturianos el nacionalismu gallegu quier más guerra. La principal torga ye que nun tien enemigu activu. El nacionalismu asturianu nun atendió adecuadamente a estes agresiones nin afitó na defensa del territoriu un de los campos de trabayu conxuntu. Agora nun val llamentase.

Obviamente, dende esti espaciu nun vamos arrenunciar a la solidaridá internacionalista ente pueblos, pero énte too ta la defensa del nuesu país contra inxerencies estranxeres, venga l'imperialismu de Madrí o dende Galicia. Asturies y Galicia comparten una trayeutoria cultural basada en gran parte na cultura celta y nes formes tradicionales de vida y trabayu. Tamién comparten una gran hestoria d'emigración forciada y espoliu castellanu y depués español. Los vínculos na llucha pol autodetermín y la xusticia social nos nuesos respeutivos pueblos son evidentes pero estes coses son les que torguen eses posibilidaes. Esperemos que'l nacionalismu gallegu respete nun futuru'l nuesu país y los nuesos paisanos y paisanes, con independencia de lo que diga'l BNG, esa coalicion pseudo-nacioanlista y reformista que nun sabe yá ú ta ideolóxica y políticamente. Esperemos pues qu'esi nacionalismu gallegu consecuente y que brega daveres contra l'Estáu Español respete la sensibilidá astur de los asturianos d'Eo-Navia o Ibias, entre otres zones, y guíe la aición y estratexa baxo criterios de clas ya internacionalistes, y non, como pasa en gran parte agora, baxo criterios chovinistes orquestaos dende'l BNG.

Decenes de persones identificaes por participar nun actu de protesta


Crónica ya información apurrida pola Corriente Sindical d'Izquierda.

El vienres día 20 unes cincuenta persones participaron nun actu de protesta contra una agresión de calter facista nel conceyu de Castrillón, nel que se demandaba ante'l mesmu Conceyu de Piedres Blanques una condena pública d'esti tipu d'agresiones.

A pesar del so calter simbólicu -permaneciose tol tiempu na Plaza d'Europa- y de que se comunicara por escritu a la Policía Local, un númberu importante d'efectivos de la Guardia Civil fixo actu de presencia cola orde espresa d'identificar a les persones manifestantes, lo que podría conducir a un espediente de sanción importante.

Esti casu forma parte d'una serie d'actuaciones nes que'l derechu de manifestacion ye recotáu en llugar de protexíu: detención illegal d'inmigrantes, suspensión de conciertos de calter políticu, intimidación d'activistes por medio d'identificaciones... Amás, les ordenances ciudadanes" de les distintes llocalidaes tán convirtiéndose na principal ferramienta pa xustificar la criminalización de la protesta social n'Asturies. La llegada a la Delegación del Gobiernu español de Gabino de Lorenzo ta suponiendo la estensión de les práctiques represives d'Agustín de Luis n'Uviéu al restu de Asturies.

*Corriente Sindical d'Izquierda