martes, 21 de febrero de 2012

Solidaridá colos estudiantes de Valencia.

Dende Asturies queremos solidarizanos colos estudiantes del IES Lluis Vives de Valencia (PPCC) qu'estos díes lleven sofriendo la más impune y xabaz brutalidá policial pol simple fechu de reclamar una Educación Pública, Llaica y de Calidá. Dende hai muncho tiempu que les persones más crítiques y actives políticamente vienen denunciando la represión político-policial qu'hai nel Estáu Español. Agora, a la fin, aportó'l momentu nel que los pueblos del Estáu tan decatándose pa quien trabaya la policía nacional y que Réxime Franquista reformáu defendi.


¡Ye'l momentu de la izquierda revolucionaria y emancipadora de les naciones oprimíes! ¡ A los facistes torturadores queden-yos dos díes !


¡España ye represión ya inxusticia! ¡La llibertá y la xusticia social reside na lliberación de los pueblos!

Día Internacional de la Llingua Materna.

Dende esti pequeñu y vieyu país del mundu namái tenemos una cosa que dicir:




El conflictu llaboral na multinacional Hewlett Packard continúa



Dempués de mas d'un añu de movilizaciones, la empresa continúa despidiendo trabayadores p'aumentar les sos yá millonarios beneficios y negándose a roblar un alcuerdu d'empleabilidá que ponga fin a los despidos indiscriminaos. El gotéu ye continuo, dende daqué mas d'un añu yá se despidieron a mas de 140 compañeros en tol estáu español, mandándolos al infiernu del paru y la crisis.



El patrón ye nidio, despidir a trabayadores con condiciones llaborales más o menos dignes, pa subcontratar o deslocalizar en condiciones de semiesclavitud, tola plantiya ta nel puntu de mira, llegóse a despidir a xente con 59 años d'edá, esto ye a cencielles inmoral y mas teniendo en



cuenta los beneficios de HP.



El futuru agora plantégase entá mas negru colos últimos retayos de los nuesos derechos cola reforma llaboral del gobiernu del PP. La movilización va siguir hasta que la empresa recapacite, dende la CSI, xuntu colos compañeros de la CGT y de CCOO, vamos siguir lluchando pa poner fin a los despidos con tolos medios hasta agora utilizaos, realizáronse en tol tao concentraciones, manifestaciones, empancartadas, flahsmobs en feries y eventos de HP, fuelgues, cortes de tráficu …, y van emplegase tolos medios que se crean necesarios pa detener esta política de despidos por beneficios.




Mientres esti mes de febreru, les protestes van intensificase, y l'empresa va tener que decidir si prefier tener un conflictu abiertu, con cada vez un mayor sofitu de la plantiya, o bien robla un alcuerdu d'empleabilidá beneficiosu pa toos. Tamos decidíos a siguir engarrando hasta garantizar que nengún trabayador de HP pueda ser despidíu en contra de la so voluntá, nin un solu despidu por beneficios, tenemos claro que, la única llucha que se pierde ye la que s'abandona, asina que … la llucha continua.