domingo, 18 de marzo de 2012

Apara'l facismu.


Asturies, caltién la dignidá y nun te rindas contra l'enemigu de siempres.  

A la fuelga xeneral, ¡pero a la del Pueblu Asturianu!


El prósimu 29 de marzu, xueves, ta convocada una fuelga xeneral en tol Estáu Español poles grandes centrales sindicales CCOO-UGT. El principal motivu ye l'agresivu ataque del capital a la sociedá materializáu na cabera Reforma Llaboral. Esti prósimu 29-M hai que dir a la fuelga, siempres y cuando nun caigamos na trampa de la burocracia sindical-capitalista y españolista.

CCOO-UGT asumen el llideralgu d'esa xornada pero nun se pue permitir tala cosa. Ellos nun representen la defensa de la clas trabayadora, sinón que representen lo pior del cáncanu capitalista: caciquismu, venta masiva de trabayadores, corrupción, imposición, collaboracionismu, burocratización, etc. Asina pues, compañeru/a, fai fuelga xeneral contra la reforma llaboral, la crisis capitalista, les imposiciones d'España y la defensa de los pocos drechos coleutivos que mos queden. Fai fuelga pola soberanía económica, política y social d'Asturies, por una alternativa revolucionaria a la sociedá de mercáu capitalista, pol socialismu.
Pero nunca vos dexéis llevar poles proclames neolliberales d'esos grandes sindicatos-empresa, que lo únicu que busquen ye ganar dineru, repartir puestinos ente los sos cabezaleros y pautar cola patronal y el gran capital español y europeo. El prósimu xueves 29 de marzu tien de ser una perimportante xornada de llucha, crítica y organización de la clas obrera baxo criterios de clas y de país.

¡ASTURIES POLA FUELGA XENERAL!
¡ASTURIES CONTRA LES IMPOSICIONES DEL CAPITAL ESPAÑOL!
¡CCOO-UGT TRAIDORES Y VENDIOS!

141 aniversariu de la Comuña de París.


El 18 de marzu de 1871 entamó una insurreción ensín precedentes nel París post-revolucionario burgués. El Pueblu Trabayaor ocupó'l poder demientres 60 díes y punxo en práutica un programa revolucionariu, de calter marxista y rupturista col orde burgués. Foi'l primer gran llevantamientu del movimientu obreru y popular n'Europa depués de la espublización de llibros tan sinificativos como'l Manifiestu Comunista de Carlos Marx y Federicu Engels.

Depués de 141 años d'aquella fazaña, que foi aparada cola más sangrina represión de la benevolente y democrática burguesía, siguimos en llucha. La esplotación sigui siendo una realidá, la calidá de vida va cayendo en picáu pal conxuntu'l Pueblu Trabayaor y el gran capital sigui faciendo pagar los sos escesos a los de siempres. 141 años depués ye necesariu otru llevantamientu, de calter popular, pa derrocar esti orde que ta finando cola poca dignidá de les persones.

El capitalismu va pasar a la hestoria, les lleis del movimientu marxista internacional, del socialismu científicu de Marx, Engels, Lenin ya otros grandes teóricos son irretrucables y van tornar a inspirar a tola xente trabayadora nesti siglu XXI como lo fixieron nel anterior sieglu. Por eso, a 141 años de los socesos de París dende Asturies tenemos de reclamar una nueva ofensiva contra tolo maquinaria esplotadora y represiva del orde burgués. Y eso faise por etapes, y anque tamos entamando, hai de puxar poles meyores formes d'organización, contestación y aición.

¡Puxa la Comuña Revolucionaria de París!

¡Socialismu o Barbarie!

Andecha Astur propón un Marcu Asturianu de Rellaciones Llaborales


Nel trescursu de la campaña ellectoral, el candidatu d'Andecha Astur a la presidencia del "Principado" Arturu Xosé Bermeyu espunxo la propuesta de Marcu Asturianu de Rellaciones Llaborales. "La non aplicación de la Reforma Llaboral española poles alministraciones asturianes y la promoción dende’l propiu gobiernu d’Asturies xunta los axentes sociales d’un ámbitu propiu pa les rellaciones llaborales col firme propósitu de parar les sucesives reformes de calter neoliberal que mos imponen dende’l ambitu estatal condiciones llaborales indignes ye un oxetivu prioritariu", sorrayó.

Asina mesmo, Andecha Astur ve la necesidá d’un Conveniu Públicu de Collaboración con Entidaes de Creitu pa facilitar l’acesu a la financiación de les PYMES y autónomos asturianos. "L’alministración asturiana pondría a dimposición de los interesaos llinies de financiación preferentes al travies de los Convenios de Collaboración soscritos con entidaes qu’operen n’Asturies comu Caxa Rural d’Asturies o Caxastur intentando progresivamente mediante convenios asemeyaos recuperar el calter públicu y nacional d’estes entidaes asturianes", desplicó Bermeyu.

Más de mediu millar d'ayeranos y ayeranes protestaron cortando la carretera

En refugu al recorte de fondos mineros.

Güei sábadu más de quinientos vecinos y vecines del conceyu d'Ayer desendolcaron una aición de protesta en refugu del recorte de fondos mineros y pa vindicar una ameyora de les comunicaciones nel conceyu. Ye por ello que la protesta, convocada por delles asociaciones del conceyu, cortaron la carretera AS-112 durante aprosimadamente una hora.

Dende los convocantes anuncien que ye l'entamu de más aiciones de protesta, y cunten col enfotu d'esparder l'aniciativa pente los demás conceyos de les cuenques mineres porque "si quedamos ensin fondos mineros, quedamos ensin infraestructures", considerando los vecinos y vecines que les actuales son deficitaries.

Fonte: Infoasturies.net

Andecha Astur denuncia énte la Xunta Elleutoral Provincial la retirada de propaganda elleutoral en Xixón

El Serviciu Municipal de Llimpieza de Xixón retiró toles pancartes y bona parte de la cartelería elleutoral d’Andecha Astur
Andecha Astur denunció énte la Xunta Elleutoral Provincial la retirada de la so propaganda elleutoral por parte del Serviciu Municipal de Llimpieza de Xixón.

Esti fechu, comprobáu por miembros d’Andecha Astur, supón una amuesa más de la falta de respetu democráticu esistente nel Conceyu Xixón, asina comu les práuticamente nules garantíes democrátiques coles que cunten les formaciones polítiques que caltienen una llinia de rempuesta y resistencia a les polítiques de los partíos qu’agora mesmo son mayoritaries.

La desigualdá del repartu de los espacios elleutorales, el bloquéu sistemáticu polos medios de comunicación y la falta de garantíes pa poder llevar alantre una campaña na cai, fain qu’una vuelta más, Andecha Astur vease obligada a participar nunes condiciones d’inferioridá que nun debieren dase nuna situación democrática.