miércoles, 21 de marzo de 2012

El capitalismu europeo quier destruyir la estructura territorial tradicional asturiana de conceyos.

Conseyu d'Europa propón nuevos criterios pal establecimientu de conceyos

N'Asturies sólo sedríen viables 21 conceyos.

El Conseyu d'Europa fizo públicu un estudiu nel que, como principal conclusión, recomienda que'l tamañu mínimu de los conceyos atope como criteriu principal el númberu d'habitantes, qu'afita n'al menos 10.400 persones pa facer viable un conceyu económicamente, anque atendiendo a otros criterios como la caltenibilidá urbanístico la cifra medra hasta les 11.600 persones. D'otra miente, consideren que pa xestionar eficazmente los organismos de control son necesaries 9.800 habitantes, demientres que pa garantizar servicios sociales de calidá son requeríes 8.200 persones.

Baxo'l primer criteriu -ye dicir, el mínimu de 10.400 persones en cada conceyu pa facelu viable económicamente-, la cadarma municipal asturianu menguaría hasta los 21 conceyos, frente a los 78 qu'anguaño dividen el nuesu territoriu. Según paez, la intención del gobiernu estatal ye la de "revisar" la estructura municipal de tol estáu español, con previsibles fusiones de conceyos que, práuticamente con toa seguridá, atenderán el criteriu de la viabilidá económica.

Fonte: Infoasturies

Toes y toos a la manifestación de mañana en Xixón.

MANIFESTACIÓN DE CSI, CXT Y SUATEA EN XIXÓN, EL 22 DE MARZU

El prósimu xueves 22 de marzu, a les 19:30 h., na plaza L’Humedal, de Xixón, va entamar una manifestación convocada pola Corriente Sindical d’Izquierda, CXT y SUATEA “Contra la Reforma Llaboral, los recortes sociales y los ataques del capital”.


La realidá fa...la por sí mesma. Yá algamamos la cifra de 100.000 paraos y paraes n’Asturies y de 6 millones nel conxuntu l’Estáu español. Un millón y mediu de families, 35.000 d’élles asturianes, tienen a tolos sos miembros en paru; más de la metada los y les pensionistes cobren menos de 600 euros; el 50% de la mocedá ta nel paru; medio millón de families perdieren yá les sos viviendes y una de cada cuatru presones (el 25% la población) anda a la raya la probitú.

Pero, el Gobiernu del Estáu español yá anunció nueos recortes por valor d’unos 50.000 millones d’euros. Al empar, les sucesives reformes llaborales, los recortes sociales y les privatizaciones van facer xorrecer el paru y tornar el drechu a la Salú, la Educación y los Servicios Sociales nun privilexu al que namás van poder aceder aquéllos que puedan pagalu.

Pa la CSI, la cabera Reforma Llaboral ta fecha al dictáu de la Patronal, porque pon fin a tolos drechos de los y les trabayadores, déxanos na indefensión dafechu y tórnanos en simples mercancíes en manes d’empresarios y especuladores.

En CSI, nun vamos aceutar denguna negociación sobro esta Reforma Llaboral y desiximos la so retirada darréu, asina comu del Acuerdu pol Emplegu y la Negociación Coleutiva, apautáu anteriormente por CCOO, UXT y la Patronal.

Refugamos, asinamesmo, del entreguismu de las burocracias sindicales de CCOO y UXT, que nun quisieron apurrir igües nel pasáu nin van apurriles nel futuru.

Pa les y los trabayadores, les coses namás van camudar cuandu entamemos un camín de movilización y defensa de los nuesos drechos na cai y nos centros de trabayu, con tolos medios que tengamos al nuesu alcance. A los y les trabayadores namás nos queda una igua: ganar na cai lo que nos quiten nos despachos.

Xornaes antifacistes n'Uviéu