jueves, 22 de marzo de 2012

El sindicalismu de clas tornó a movilizase de forma masiva.


El sindicalismu de clas asturianu tornó a salir a la cai en Xixón pa movilizase escontra la Reforma Llaboral del Gobiernu ( y escontra la del anterior tamién) y col envís de facer ver a la sociedá asturiano un caltenimientu na organización y práutica tresformadora nel nuestru país en pro de los nuesos drechos como trabayadores y puxando pola superación del xenocida sistema capitalista. La marcha axuntó a miles de persones, munches d'elles moces, pero tamién otres más avieyaes, síntome del quemazu coleutivu que ta creando'l capital. Asina, dende CSI, CXT y SUATEA llamaron a la fuelga xeneral, pero non a la fuelga de les grandes empreses-sindicatu CCOO y UGT, sinon a una fuelga xeneral del Pueblu Asturianu col únicu suxetu coleutivu que'l mesmu. En tou momentu hebo un gran dispositivu policial, con axentes con chalecos antibales inclusive, dalgo patéticu daveres. La Policia Nacional Española trató d'amedrantar a los ciudadanos que salieron a reivincar futuru p'Asturies pero nun lo consiguió de dengún mou.



Ye perimportante puxar pol enfoque que dan de la movilización del xueves los sindicatos asturianos, llamando a la movilización activa, consciente, crítica y ensín cayer nel xuegu de los sindicatos amariellos y vendeobrerxs del capital CCOO y UGT. Asina pues, dende equí llamamos a aprovechar la fuelga xeneral del prósimu xueves como l'entamu d'una dinámica de contestación social y popular fuerte en defensa de los drechos coleutivos del Pueblu Trabayador Asturianu, de la nuesa nación y de tolos pueblos. Amestar soberanía nacional y socialismu sigui siendo obligatoriu, pues ye obviu qu'ensín poder ser dueños del nuesu futuru los asturianos y asturianes vamos siguir viviendo baxo estes condiciones precaries y esclavistes que mos imponen dende Madrí y la gran Europa del capital.

¡PUXA'L PUEBLU TRABAYADOR ASTURIANU!

¡PUXA ASTURIES SOCIALISTA Y SOBERANA!

Que nun se-y escaeza a naide:

Actu fin de campaña d'Andecha Astur


Esti vienres 23 Andecha Astur cellebra un actu fin de campaña n'Uviéu (Cai Paraisu, 2) de magar les 20:00 hores. L'actu consiste nun mitín con delles intervenciones polítiques y la participación del candidatu a la Presidencia del "Principado". Dempués una espicha rematará dos selmanes d'intensu trabayu por esparder el mensaxe de la izquierda nacionaliega, L'ASTURIES QUE NUN SE RINDE.