martes, 3 de abril de 2012

Las persones enantes que'l dineru… y el mobiliariu urbano


Nin represión nin recortes. Solidaridá coles deteníes del 29M.

La xornada de fuelga xeneral n’Asturies saldóse en términos represivos con cuatro detenciones, numberoses identificaciones y mancadures. Asina s'estrenó Gabino de Lorenzo nel so nuevu puestu de Delegáu del Gobiernu español n'Asturies, col mesmu despreciu pola integridá de les persones que demostró na so etapa d'alcalde d'Uviéu, de la mano del Xefe de la Policía local Agustín de Luís.

Dende les 0:00 h del xueves 29 de marzu, axentes de la Policía –non siempres uniformados– dieron en identificar nes principales ciudaes a distintes persones pol simple fechu de caminar pola cai, siguiendo coles midíes d'acoso a activistes empecipiaes na selmana enantes a la convocatoria de fuelga. Un afiliáu de la CSI foi identificáu por cinco coches patrulla, trés d'ellos camuflaos, acusáu de realizar una pintada, cuando nin siquier llevaba un esprái enriba. La prioridá del dispositivu policial yera evitar les pintaes, el selláu de supermercaos y d'entidaes bancaries. Nunca vamos ver el mesmu esplegue pa evitar l'acoso y l'esplotación llaboral nel interior d'estos centros de trabayu, nin la presencia d'axentes de incógnito na trastienda de les operaciones de llavadura de dineru.

A partir de les 6:30 h el piquete alternativu a los sindicatos mayoritarios foi acompañáu por dellos furgones de la UIP, que realizaron identificaciones “preventives” con ánimu d'amedranar a los sos componentes. Sicasí, el delitu producíase delantre de les sos ñarices, nada menos que un atracu: tres los cristales de la Conseyería d'Economía calculen los recortes necesarios pa satisfaer la voracidad de los mercaos.

A les 9:00 h produzse una carga policial contra este mesmu piquete mientres percorría les cais d'Uviéu pa informar de les consecuencies de la reforma llaboral y de los retayos sociales, qu'empezaron colos gobiernos del PSOE y afondó l'executivu del PP. Delles persones fueron cutíes ya identificaes –una tuvo que recibir tres punto de sutura na oreya– y un mozu foi deteníu en siendo placado contra'l suelu. Nun va ser puestu en llibertá hasta les 13:30 h –acusáu de desordes públicos– a pesar de les protestes a les puertes de la comisaría. ¿Por qué intervieno la policía? Porque s'entornaron media docena de cubos de basura y un par de ceniceros. Non puede tolerase qu'haya bolses de basura nel suelu nun día de fuelga, pero si qu'haya 100.000 persones tiraes na cai. Nes ciudaes de postal nun pasa nada hasta que se visibiliza la basura de contratos –y de vides– que nos ufierten. El desorde de lo público creyer quien privaticen, desahucian y conderguen a la esclusión social a miles de persones, non quien crucien un cubu de basura o una papelera.

Poco dempués, dos nuevos que participaba nel piquete d'UXT y CC.OO. fueron cutíos y conducíos a comisaría unu en calidá de deteníu– por tratar de realizar un graffiti nun caxeru de la cai Uría. La cara ensangrecida d'unu de los mozos ye'l preciu a pagar por caltener intacta la imaxe d'estes entidaes financieru y comercial. La primavera pue que llegue al Tayu Inglés, pero los derechos llaborales nun pasen de les sos puertes. ¿Cuándo vamos ver la rodía de los policías sobre -y pescuezu del presidente de Liberbank por privatizar una entidá que podía ponese al serviciu de la población en tiempos de crisis? A lo llargo de la mañana produciéronse tamién dos detenciones por enfrentamientos verbales" en Llangréu.

En Xixón, dellos axentes infiltrados fueron espulsaos de los piquetes de la CSI. La policía, fornida col costosu material antidisturbios adquiríu apocayá, respondió a cierta distancia a les barricaes coles que se cortaron los accesos a la ciudá. Sicasí, les escasez d'efectivos obligó-yos a retirase en más d'una ocasión frente a la presión de los piquetes. Especialmente llamativa foi la salida de la manifestación convocada por CSI, CGT y SUATEA, cuando un gordón de manifestantes forzó'l repliegue de los axentes que s'averaren a la barricada instalada na redoma casa sindical minutos antes.

Pela tarde produzse quiciabes la más grave intervención policial. A les 18:30 h, nel encruz ente callar Viaductu Marquina y callar Independencia, dábense alcuentru diverses persones y colectivos pa formar un bloque críticu a la fin de la manifestación de los sindicatos de concertación. La iniciativa pasaba por amosar el sofitu a la convocatoria de fuelga, pero tamién el refugu a la política siguida polos sindicatos mayoritarios. La policía forma un gordón “pa evitar enfrentamientos” que torga al bloque críticu averase al restu de manifestantes. Sicasí, en siendo alvertíes de lo que taba asocediendo, numberoses persones que participaben nel calce principal de la manifestación detiénense y esixen que'l bloque críticu pueda incorporase. La resultancia ye que la manifestación paralízase y una ventena de antidisturbios queden atrapaos ente dos numberosos grupos de manifestantes que nun pueden movese en nenguna dirección (una llínea de antidisturbios torgaba que'l bloque críticu abandonara callar Viaductu Marquina pela parte cimera). A pesar de lo absurdo del operativu, los policías traten de torgar la unión de los manifestantes a golpe de tolete, puñaes y emburriones (siquier cuatro persones presentaron parte de mancadures nel Hospital y denuncies contra los axentes que los cutieron). Afortunadamente, a la fin son enchíos, una y bones delles persones taben teniendo dificultaes inclusive p'alendar.

La humildación ye considerable (minutos antes dixérase-yos por megáfonu “Policías tienen 5 minutos pa eslleise”) y la rabia ye bien visible nes sos cares (un axente llega a tundir una papelera). Tanto ye asina, que minutos dempués acometen contra un mozu al que cuten y detienen. Por cuenta de les feríes causaes, primero ye conducíu al Centru médicu de la Lila y dempués al Hospital Central. Mientres la nueche va ser treslladáu a comisaría, onde se-y va tomar declaración antes de pasar a disposición xudicial. Nun va ser puestu en llibertá hasta les 14:00 h del vienres 30.

Según el responsable del operativu policial, fueren los convocantes quien solicitaren el dispositivu pa caltener separaos a unos manifestantes sobre los que nun garantizaben el control. Nun va ser la CSI quien dea creitu a les versiones policiales y, sía que non, señalamos al Delegáu del Gobiernu español, Gabino de Lorenzo, como responsable últimu d’esta actuación al igual que de les enantes señalaes. Sicasí, nun escaecemos tampoco'l celu col que davezu UXT, CC.OO. y USO “protexen” les sos convocatories de les voces crítiques por aciu gordones de seguridá, más pensaos en controlar a los “aponderaos” qu'a los violentos uniformados. Tampoco queremos dexar de pasar el fechu de que nenguna d'estes organizaciones convocantes interesar pol estáu del deteníu, a pesar de ser informaos de la necesidá de brinda-y asistencia xurídica. Confiamos en qu'emitan un comunicáu de refuga y tomen bona nota pa enzancar que, nel futuru, la Policía y les empreses de comunicación puedan semar falses divisiones (coles diferencies reales yá tenemos abondo).

Por tou lo anterior, dende la CSI esiximos la dimisión de Gabino de Lorenzo, sumándonos al refugu espresáu por diversu colectivu y persones a títulu individual, y llamamos a la solidaridá frente a los casos de represión, independientemente de si les persones represaliaes cunten o non con respaldu de dalguna organización en concretu.

Queremos tamién recordar que la represión non solo ye policial: los retayos, como los recoyíos nos nuevos presupuestos xenerales, formen parte del mesmu dispositivu destináu a suminos nel mieu y na depresión.

A lo último, refugamos la violencia patronal y la represión policial sufierta n'otros llugares del Estáu español; especialmente la reclusión preventiva en Barcelona de trés manifestantes que, de llograr peracabase, sentaría un peligrosu precedente pa quien vamos siguir enfrentándonos a esta estafa llamada crisis.

¡Si toquen a una, tóquenmos a toes!

CORRIENTE SINDICAL D'IZQUIERDA

Los retayos de Rajoy:

- Gastu social: 4,3%.
- Educación: 21,9%.
- Cultura: 15,1%
- Sanidá: 6,8%.
- Investigación y Desendolcu: 25,6%.
- Fomentu d'emplegu: 21,3%.
- Gasto en desempleo: 5,5%.

...
- CASA REAL: 2,00%

Probes...

Sobro'l terrorismu...

El gobiernu del PP t'acabantes d'anunciar que tratará de facer que delitos de vandalismu seyan magar d'agora delitos de terrorismu. Pali que pali tornamos a los tiempos del franquismu puru, anque la burguesía hexemonista españolista tapeciera la Dictadura del Capitalismu y l'Imperiu Español con una democracia parlamentaria que nin tan siquier algama unos mínimos democráticos d'Estáu democráticu-burgués. 

Poro, énte la más que prevista fola d'aición social y resistencia na cai pa preservar los pocos drechos sociales y políticos qu'hai nel Estáu Español el Gobiernu del PP agora mos diz que cualesquier desorden públicu sedrá catalogáu de terrorismu. Si bien nun queda claro que quier dicir eso de terrorismu lo ciertu ye que con esta midía ta nidio que lo que se quier ye amedrentar a les y los trabayadores, aparar la rebelión social y meter a calzaor les sos reformes ( o agresiones) ultralliberales y antisociales. Paez que quieren enllenar la carcele de muyeres y homes que solo lluchen pol so presente y futuru. Nesi xuegu, el PSOE punxo delles piedres yá, como siempres (vease'l casu de la reforma llaboral de 2010, por exemplu) faciendo más severes les lleis y sentencies por reivindicaciones populares nes cais ya inclusu n'ámbetos priváos.

El PSOE, el cual fai unos años empobinó un grupu terrorista d'Estáu col señor X a la cabeza escaez como siempres tolo que foi, mexa enrriba la so hestoria y conderga a la disidencia del so partíu a un apartheid que ye abondo inoráu y que si bien dende les nueses posiciones nun mos interesa un res ye al empar bon espeyu de la democracia interna que tienen ellí llantada.

A colación colo mentáu, tanto del tema'l terrorismu como l'asimilación del PSOE de los dictáos del capitalismu ultra y l'españolismu más falanxista dexamos equí esta cita de Pablo Iglesias. En 1908 el Gobiernu Español promulgó una llei antiterrorista ( non tan severa como la que quier promulgar agora, por ciertu). El fundaos del PSOE, Iglesias, al analizar la llei y xulgala dixo les pallabres que vienen darréu un 23 de xineru énte'l Congresu: "Nós falamos con muncha claridá a los nuesos; y cuando-yos decimos qu'hai que poner la man sobro la riqueza pa tresformala, facemos-yos notar que fadrémonos por mediu de la revolución, esto ye, por mediu de la violencia. Y como na violencia tan comprendios el fusil, el puñal, la dinamita, etc., a nós se mos aplicará l'artículu 55 [...] Si agora mos pesllais el camín, nin mos amedranaremos nin mos cruciaremos de brazos; diremos pol otru; sedremos terroristes; y tar seguros que nun sedremos de boquilla, de que daremos cara".

Terrorista ¿quién? Democracia ¿ónde?

NON AL FACISMU "DEMOCRÁTICU" ESPAÑOL

La violencia policial dexa un nuevu afroamericanu asesináu nos EE.XX

La policía de Pasadena (California) finó cola vida d'un mozu de 19 años.


L'actuación policial nos EE.XX dexó recientemente un nuevu afroamericanu asesináu por mor de l'actuación de les "fuercies de seguridá", tres una denuncia de robu d'una mochila fecha por un ciudadanu, qu'alvirtió que los lladrones diben armaos. En casos d'esi calter la policía activa'l sistema de grabación del so coche pa filmar el procesu de detención, práutica que nun se punxo en marcha nesti casu.

Asina, el desendolcu d'un tirotéu finó cola vida de Kendrec McDade, un mozu universitariu de 19 años fináu polo tanto en sospechoses circunstancies, muerte que s'amesta a la d'otru ciudadanu de raza prieta asesináu en Febreru pola policía. Nel momentu del so asesinatu nunca caleya, McDade sólo lllevaba con elli un reproductor d'audiu.

El fechu ta causando maltar y tensiones raciales na zona sur de los EE.XX, por mor de la desmidía actuación policial pa colos ciudadanos y ciudadanes de raza prieta nos EE.XX, especialmente na zona sureña.

Fonte: Infoasturies.net

La renta de los asturianos y asturianes retrocedió a niveles de 2007

Sicasí, l'espoxigue de los precios ye del 11%.


Según los datos asoleyaos recientemente pol Institutu Nacional d'Estadística (INE), anguaño los ingresos medios de los asturianos y asturianes s'asitien en 21.976 euros, demientres que nel añu 2007 les cifres que se rexistraben nel nuesu país yeren de 21.678, sólo 300 inferior a les cantidaes que, cinco años depués, manexamos n'Asturies. Sicasí, el costu de la vida medró nestos cinco años un 11%, polo que'l poder adquisitivu de los asturianos y asturianes menguó.

En cuantes al Productu Interior Brutu (PIB) nel periodu 2008-11, Asturies ye'l cuartu territoriu del estáu onde más menguó (-1,57%), sólo per detrás de Castiella-La Mancha, Murcia y Comunidá Valenciana. En términos globales, el PIB d'Asturies en 2011 foi de 23.175 millones, el cuartu más pequeñu del estáu sólo per detrás de Cantabria, La Rioxa y Estremadura. El pesu d'Asturies nel conxuntu del estáu ye del 2,2%.

En toles modalidaes citaes Asturies ta perbaxo de la media estatal, nel casu del PIB per cápita cada asturianu y asturiana cunta con un Productu Interior Brutu 1.300 euros inferior al de la media del estáu español.

Fonte: Infoasturies