lunes, 9 de abril de 2012

Asesináu un mozu bilbaino de 28 años pola Policia Autónoma Vasca

Iñigo Cabacas Leciranzu, de 28 años d'edá, cellebraba la victoria'l so equipu'l pasáu xueves en Bilbo cuando la Ertzaintza cargó violentamente contra la montonera de xente, aficionaos del Athletic Club, que taben de folixa por motivos fubolísticos. La carga sigún testigos foi desproporcionada y nun procedía de denguna de les maneres, ye dicir, la policía buscó y alcontró ella sola los incidentes.
El mozu, que morrió hai unes hores, tuvo ingresáu dende la nueche del xueves hasta güei a causa del golpe recibiu na tiesta que según testigos y familiares ficieron-y un "furacu na tiesta", disparando la policía a menos de venti metros a la tiesta d'esta persona inda sabiendo'l peligru que tienen les boles de goma emplegaes poles fuercies de represión.
Asina'l mozu yá morrió, y anque se va abrir una investigación yá pue atalantase dende yá l'arbitrariedá que vamos poder ver nesa investigación. Caberamente, cuando más en dulda tan les estructures de poder y más refugu hai ente la xente a los grandes gobernantes y capitalistes la violencia policial ta medrando muncho. La brutalidá policial facista yá se llevó una vida inocente más, nesti casu n'Euskal Herria, pero agora cola nueva llexislación cualesquier persona pue ser catalogada como terrorista y los retayos económicos nun solo nun afeutaron a la policia, sinon qu'amás medró'l presupuestu de la represión y el mieu. Magar d'agora vamos entamar a ver noticies como esta si nun somos quien a decatanos que función tie la policia nun Estáu como esti nel que vivimos y nun sistema como'l que sofrimos.

Descanse en paz Iñigo. Solidaridá dende Asturies.
POLICIA ASESINA. DISOLUCIÓN CUERPOS DE REPRESIÓN FORIATOS.

La Coordinadora Ecoloxista d'Asturies esixe al Gobiernu qu’acote al pastoréu los montes quemaos

El mes de marzu tan negativu que vivió Asturies no que respeuta a los incendios forestales lleva a la Coordinadora Ecoloxista a esixir al Gobiernu’l cumplimientu de la normativa. Ésta obliga a acotar pal pastoréu los montes quemaos.

Hasta 331 incendios sufrió’l país namái na selmana última del mes, siendo la mayor parte d’ellos provocaos por ganaderos pa xenerar pastos. Según datos recoyíos poles Brigaes d’Investigación d’Incendios Forestales del Principaáu d’Asturias (BRIPAS), dependiente de Bomberos d’Asturies, y los informes anuales de la memoria de la Fiscalía de Mediu Ambiente, el 83 por cientu de los focos tienen el so orixe nesta práutica, lo que lleva a la Coordinadora Ecoloxista d’Asturies a esixir al Gobiernu que faiga cumplir la normativa, en concreto l’artículu 66.2 de la Llei de Montes y Ordenación Forestal d’Asturies, que diz que “la conseyería competente en materia forestal acotará al pastoréu los montes incendiaos”.

“Lo único que pidimos ye que se desendolque’l marcu normativu contempláu en dicha llei y se veden tolos montes incendiaos por un periodo mínimu de 5 años, porque la política actual de vedaos que se ta faciendo nun tiene sentíu nengún; namái ye de cara a la galería”, apunten los ecoloxistes, qu’afirmen qu’apenes s’acota un 10 por cientu de lo quemao y que, al añu siguiente, llevántase la veda. “Ye absurdo dafechu, yá que durante’l primer añu naide va aprovechar los pastos”, yá que tovía nun salieren dende l’incendiu.

Por último, la Coordinadora recuerda qu’Asturies, tres Galicia, ye’l territoriu del Estáu que sufre más incendios en rellación a la so superficie, con unos 2.000 focos añales qu’acaben con una media de 10.000 hectárees. L’asociación ecoloxista lleva dellos años defendiendo una serie de midíes p’acabar con esta situación, con trés llinies d’actuación nidies: persuasión y información, midíes alternatives pa la xeneración de pastos y, una vegada asentada estes dos, midíes coercitives. D’esta forma, pretende involucrar a vecinos, ganaderos y Alministración na llucha contra’l fueu.

Fonte: Asturies.com