miércoles, 11 de abril de 2012

Documental: El Polvorín Asturiano.


Documental que trata la llucha obrera demientres el desmantelamientu de Naval Xixón, los despidos masivos de Duro Felguera, la crisis social de los primeros años 90... Anguañu la situación ta pior, y anque pasu ente pasu la llucha va re-organizándose y la xente esconsona queda entá muncho camín pa ver estes escenes de compromisu col futuru del país y del pueblu. La llucha d'unes persones que son un exemplu a siguir pa los/es asturianos/es que vienen, encamentamos la so visión completa.

Güei apaecía la noticia de que la resistencia pacífico ( si, lo de Ghandi) ye considerada agresión a la autoridá y que convocar actos críticos y de rempuesta n'internet ye motivu de procesar a una persona como integración en banda criminal. Hai unos díes tamién, delitos de vandalismu yeren propuestos como equiparables a "terrorismu" pol Gobiernu l'Imperiu.

Énte esta escalada represiva y esta crisis social, económica, nacional, cultural ya ideolóxica nun queda otra qu'armase d'idees positives pal Pueblu Trabayador Asturianu y tolos pueblos y entamar a llantar resistencia consciente, organizada, revolucionaria y nacional a les imposiciones españoles. Les llibertaes del ciudadanu de les que tantu falaben estos demócrates de salón yá son hestoria. El Réxime Españolista-Capitalista xenocida del PPSOE y tola oligarquía yá quitaron la mázcara. Agora tocanos a nós.

YÁ LO DICÍAMOS HAI BIEN DE TIEMPU: ¡¡ESTÁU ESPAÑOL FACISTA Y REPRESOR!!

¡PUXA LA LLUCHA D'ASTURIES Y LOS TRABAYADORES!

¡LLUCHA POLA REPÚBLICA SOCIALISTA ASTURIANA!

¡TAMOS FARTXS D'AGUANTAR ESCESOS, MISERIA, DESESPERANZA YA IMPOSICIONES!