miércoles, 6 de junio de 2012

Los mineros intensifiquen la so llucha na cai

Más de venti carreteres cortaes na xornada de güei.
El coleutivu de mineros y mineres afrontaron la enésima xornada de fuelga indefinida, tornando a cortar les carreteres tres concentrar ayeri les sos aicione n'el puertu d'El Musel. Asina, más de venti carreteres, incluyíes les principales víes de comunicación, tantu dientru d'Asturies como col esterior, foron cortaes güei a lo llargo de la mañana en zones el centru, l'occidente y l'oriente d'Asturies, siendo destacables les aiciones n'A-66, l'AS-111, la N-630, N-625, l'A-8 en Villaviciosa o les AS-15 y AS-215 en Tinéu, amás del corte fechu polos mineros lleoneses na Madalena, y el corte d'una vía de FEVE na llinia Xixón-Llaviana.

Nun hebo grandes incidentes nin deteníos, nuna xornada carauterizada pola llucha ensin grandes confrontaciones coles fuercies policiales, más alló de les avezaes nesti tiù de movilizaciones, que dexó un día más la so marca en tol territoriu asturianu, xunto a les aiciones de los tresportistes, que dexen un panorama de combatividá y llucha del que yá dieron cuenta importantes medios de comunicación d'estaos como Reinu Xuníu o Estaos Xuníos, demientres que nos medios estatales la tónica xeneral ye de silenciu.

Sindicalistes s'encadenen en Madrí.

Un total de diez sindicalistes entamaron güei pela tarde un encadenamientu na puerta del Ministeriu d'Industria, como forma de protesta ente la "intransixencia del gobiernu" nel desendolcu del aconceyamientu previstu pa les 17:00 con motivu de la Comisión de Seguimientu del Carbón, a la que finalmente sólo acudió la patronal.

Amás d'ello, como ye lóxico, los sindicalistes, ente los que s'atopen los cabezaleros del SOMA y CC.OO, protesten polos recortes de fondos estatales que suponen el zarru programáu de la minería, y amosen la so intención de tar ellí "hasta que'l gobiernu quiera tornar a negociar".

En cuantes a los mineros acampaos n'Uviéu, siguen cola so aición de protesta delantre de la Delegación de Gobiernu, lo mesmo que los diez mineros enzarraos nos pozos Candín y Santiagu.