sábado, 28 de julio de 2012

Conceyu Abiertu por Mieres pide que'l plan d'axuste en Mieres afeute a los partíos políticos del Ayuntamientu

Depués de saber que'l gobiernu llocal de Mieres d'Izquierda Unida, nun va recurrir la sentencia qu'anula l'axuste o recorte municipal sobre trabayadores del conceyu entendemos dende Conceyu Abiertu por Mieres que s'abre un nuevu escenariu. El recorte comtempla 1,4 millones d'euros al añu nos sueldos de los y les trabayadores municipales. Esti recorte nun afeuta a les perceiciones que reciben los partíos políticos con representación nel conceyu, pesie a que l'axuste llocal ye yá de 3'2 millones d'euros.

Dende Conceyu Abiertu por Mieres queremos tresmitir la nuesa posición respeutu a esta situación, la cual mos paez vergoñosa. Agora que paez que sindicatos y alcaldía van sentase p'aldericar camentamos qu'hai de dexar delles coses clares si queremos tener una solución equilibrada al gran problema qu'hai en Mieres. En primer llugar, dexar claro qu'entendemos que ye necesariu que l'axuste afeute de forma direuta a los grupos políticos que tienen representación nel conceyu y nun recaigan sobre los trabayadores públicos municipales. Dende que'l gobiernu d'Anibal Vázquez algamó l'alcaldía de Mieres ta pidiendo sacrificios a los emplegaos y emplegaes del Ayuntamientu y la ciudadanía pero entá nun tocaron los sos sueldos. Poro, Conceyu Abiertu por Mieres considera esti proceder del gobiernu d'IU como unilateral, egoista y pocu éticu nos tiempos que cuerren, y más sabiendo la situación económica y social del Conceyu de Mieres.

Tamién, dende Conceyu Abiertu por Mieres queremos espresar qu'atalantamos necesariu redefinir un plan d'axuste nel conceyu onde los especuladores y los grupos políticos seyan los principales afeutaos, entendiendo la so gran responsabilidá na situación d'endeudamientu que vivimos en Mieres. Los trabayadores municipales nun puen cargar colos años de marafundiar perres y clientelismu cacique, tienen de ser los responsables quienes rindan cuentes. Poro, naguamos por una redefinición del plan d'axustu llaboral mierense que tea en cuenta les necesidaes y la situación llaceriosa de la mayoría social de Mieres. Pa finar, dende Conceyu Abiertu por Mieres pidimos a Izquierda Unida que demuestre a la población del conceyu que son una formación política d'izquierdes, yá qu'hasta agora'l proceder d'IU ta comtemplando munches midíes derechistes. Tamién que los sindicatos interllocutores nel procesu de negociación tean al altor de les circunstancies y nun dean un pasu atrás pa colos intereses de los y les trabayadores.


Conceyu Abiertu por Mieres llamenta l'ERE nes plantes de Rioglass Solar en Mieres y L.lena

Les ciudadanes y ciudadanos qu'integramos la formación Conceyu Abiertu por Mieres vemos con preocupación la decisión de la direición de Rioglass d'aplicar un ERE nes factories de L.lena y Mieres qu'afeutaría a la totalidá de dambes plantiyes. L'ERE entamará a aplicase dende l'entamu del mes d'agostu y tien poques vistes de ser reversible. Dende la direición de la multinacional argumenten la so decisión na falta d'actividá y la falta pidíos que se tan dando anguañu a estes fábriques.

Dende Conceyu Abiertu por Mieres queremos tresmitir la nuesa solidaridá activa con tolos trabayadores que van sufrir esti plan y que va suponer la estinción de los sos contratos llaborales y la so incorporación a la llarga y escandalosa llista de paraos y paraes que tenemos n'Asturies y nestos conceyos. Vemos esmolecíos y esmolecíes como tol sector llaboral de les comarques mineres y de la zona del Caudal va cayendo rápidamente demientres les empreses siguen teniendo beneficios millonarios. Esti casu ye un más. Si bien Rioglass Astur quier zarrar la so actividá na nuesa comarca, l'añu pasáu abrió una factoría la multinacional n'Estaos Xuníos invirtiendo 33 millones d'euros. Una vegada más les direiciones empresariales pisen los drechos y necesidaes de la mayoría social si pa ello ye necesariu caltener los sos astronómicos beneficios.

Dende la formación mierense tamién atalantamos qu'estos 200 despíos axúntense a una braera sangría de despíos nos caberos meses, lo que fai incaltenible la situación socioeconómica d'esta comarca. El modelu industrial y llaboral qu'afitaron nel conxuntu de les cuenques mineres paez cadudu ya inútil y esto nuna coyuntura onde quieren finar de forma definitiva col carbón asturianu. Amás de solidarizanos colos 200 trabayadores y tresmitir la nuesa opinión sobre'l proceder de la empresa queremos pidir a los sindicatos y los grupos políticos un posición fuerte nesti conflictu, en defensa de los intereses de los y les trabayadores, intereses que son los de Mieres, L.lena y el conxuntu del país.

FONTE: www.conceyuabiertu.org

Asturies yá supera les cien mil persones en paru, según la EPA

El paru medró en 5.100 personas n'Asturies nel segundu trimestre del 2012, según los datos de la Encuesta de Población Activa (EPA), lo que supón una xuba del 5,28% en comparanza col trimestre anterior. Ello fai que'l númberu total de persones ensin empléu nel país llegue a les 101.800 y la tasa de paru tea nel 21,03%.

Nel conxuntu del Estáu, el paru xubió en 53.500 persones nel segundu trimestre del añu en comparanza col primer trimestre, un 0,95%, lo que sitúa'l númberu total de desempleaos en 5.693.100 persones, una cifra nunca vista hasta agora na economía española.

La tasa de paru estatal medró, al acabar xunu, hasta'l 24,63%, una proporción casi dos décimes más alta que la del trimestre anterior (24,44%), según los datos de la EPA que publicó esti vienres, 27 de xunetu, l'Institutu Nacional d'Estadística (INE).

FONTE: Les Noticies