martes, 31 de julio de 2012

Conceyu Abiertu por Mieres apoya les prósimes fuelgues de los y les trabayadores de ThyssenKrupp Norte

Les persones qu'integramos Conceyu Abiertu por Mieres queremos amosar el nuesu sofitu públicu a la xusta llucha de les y los trabayadores de ThyssenKrupp de Mieres, llucha que va tomar forma en siete xornaes de fuelga n'agostu y en cuatru en setiembre, convocatories entamaes dende'l Comité d'empresa, onde tienen representatividá los sindicatos CSI, CCOO y UXT.

Les convocatories de fuelga na empresa vienen empobinaes pola unilateralidá de la direición de la empresa y la so ensín razón a la hora de relacionase col coleutivu trabayador y algamar alcuerdos con dichu coleutivu. Concretamente'l conflictu reside en que la direición de ThyssenKrupp nun quier algamar un alcuerdu consensuáu nel conveniu coleutivu colos representantes de la plantiya depués de meses d'intentos. Esta situación ta poniendo en pelligru 301 puestos de trabayu pola mor de la incapacidá de la direición de tolerar los mínimos pidimientos de meyora de les condiciones llaborales que piden los trabayadores.

Dende Conceyu Abiertu por Mieres apoyamos la dinámica reivindicativa d'estos/es trabayadores pol simple fechu de que ta espeyándose la posición zarrada al diálogu y la intercomunicación na empresa per parte la direición. Consideramos la posición de los y les dirixentes de ThyssenKrupp como inmovilista y autoritaria. Amás, depués d'algamar nel exerciciu 2010-2011 un beneficiu record de 4,7 millones d'euros la posición de la direición empresarial ye tovía menos comprensible.

Pa finar, queremos tresmitir fuercia y munchu enfotu a los y les trabayadores nes vinientes xornaes y llamar a la ciudadanía mierense y tamién del conxuntu de les cuenques a la solidaridá cola llucha d'estos. Tamién queremos recordar qu'hai unos meses la empresa plantegó un ERE nesta factoría que tuvo qu'echar atrás gracies a la llucha que desenrrolló'l coleutivu trabayador, lo qu'amosó que la llucha popular y obrera ye l'únicu camín p'aparar el desmantelamientu llaboral y social que vivimos anguañu en Mieres, les cuenques y el restu d'Asturies.

Estrayíu de la páxina web de conceyu abiertu.

Actu pola Educación Pública